OFFICIAL Vancouver Shopping Guide

November 26, 2006 @ 14:51:04 PM
Post: 197
Join Date: Jun 2006
Originally posted by Inactive User
How are the prices in the Adidas originals store?
I'm looking for adidas superstar II shoes, specifically. xD

apparently more expensive than any other shop... at least for the grs. Take the green safety stan smith for example, pys and ebay has it for way less than the original store. the og store had it for 120 or 140 i forgot while it was on ebay for 80
November 26, 2006 @ 15:47:30 PM
Post: 1249
Join Date: May 2006
Location: NorthWest
ebay always has stuff for less man^
December 19, 2006 @ 22:30:19 PM

Inactive User

bump, mods is it time to sticky this yet?

And i think we got a few stores to add onto it now.
December 19, 2006 @ 23:16:17 PM
Post: 191
Join Date: Mar 2006
Location: v a n c o u v e r
UPDATE:

DUTIL DENIM SHOP
303 WEST CORDOVA STREET (GASTOWN)
SELLS ONLY JEANS

www.dutildenim.com

A.P.C, EDWIN, CHEAP MONDAY, ETC....
December 19, 2006 @ 23:28:06 PM

Inactive User

i don't know if anybody has the authority to do this, but i kinda think it should all be in page 1, cause there's a huge list in page 5, with seperate different listings in other pages
December 19, 2006 @ 23:41:02 PM
Post: 191
Join Date: Mar 2006
Location: v a n c o u v e r
haha o wells wat is done is done.
December 20, 2006 @ 01:42:42 AM
Post: 1533
Join Date: Jul 2006
Location: Vancouver
why doesn't underworld have any listings on Sb's.. like there no nike sb under shoes.
December 20, 2006 @ 02:41:45 AM

Inactive User

they took it off before about a week before the day of the dead dunks dropped for some unknown reason
even the staff didn't notice it when i told them

maybe they don't want people being able to buy online so they can hike up their store prices? who knows but they have them for sure

and bout time this thread gets a sticky
December 20, 2006 @ 20:12:14 PM
Post: 3713
Join Date: Sep 2006
Location: Richmond, BC
STICKIED! WOO
December 21, 2006 @ 01:19:22 AM
Post: 179
Join Date: Dec 2006
Location: Vancouver
why doesn't underworld have any listings on Sb's.. like there no nike sb under shoes.


ya they dont show sbs on their site, I guess they do it so more and more people would check out the store.
December 21, 2006 @ 01:20:39 AM
Post: 179
Join Date: Dec 2006
Location: Vancouver
i don't know if anybody has the authority to do this, but i kinda think it should all be in page 1, cause there's a huge list in page 5, with seperate different listings in other pages


Man this is what we should have http://www.nycshopguide.blogspot.com/ and have a pic of the store as well.
December 24, 2006 @ 01:52:51 AM
Post: 1533
Join Date: Jul 2006
Location: Vancouver
OK CAN ANYONE TELL ME.... MORKS STiLL AVAILIBLE??? anywhere

and i might be going to pauls in guilford soon. My first time. can anybody give me an insight on whats availible[Nike SB mostly] and the prices.. BOXING DAY SALE will go on after boxing day??Cheap?Expensive? worth it??


THANKS.
December 24, 2006 @ 02:56:27 AM

Inactive User

you can always phone =D

they said they were getting a late shipment on the morks when i called a couple days before day of the dead dunks dropped

so there might be a good chance that they're still there

since i personally think they look like crap and have yet to be flashed by a pair of those poor excuses for a stop sign on feet
December 26, 2006 @ 02:55:57 AM
Post: 798
Join Date: May 2006
Location: Vancouver - LA - Africa
so perfectsky..are you saying you work at dutil?...lol
December 27, 2006 @ 03:04:38 AM
Post: 191
Join Date: Mar 2006
Location: v a n c o u v e r
so perfectsky..are you saying you work at dutil?...lol[/QUOT

ummm no.
December 27, 2006 @ 03:25:22 AM
Post: 191
Join Date: Mar 2006
Location: v a n c o u v e r
jk yea i do..
December 27, 2006 @ 17:31:21 PM
Post: 798
Join Date: May 2006
Location: Vancouver - LA - Africa
are you the kid that wore black supremes?
December 28, 2006 @ 03:28:37 AM
Post: 191
Join Date: Mar 2006
Location: v a n c o u v e r
yea.. have i met u?
December 28, 2006 @ 04:24:59 AM
Post: 3713
Join Date: Sep 2006
Location: Richmond, BC
im gonna add some stores on the front page
January 01, 2007 @ 01:22:12 AM
Post: 3713
Join Date: Sep 2006
Location: Richmond, BC
couple of friends of mine are making a blog, like the NY Shopping Guide on blogspot. theyll be done pretty soon, so dont bother posting more addresses
January 06, 2007 @ 04:39:43 AM
Post: 3
Join Date: Jan 2007
Location: vancouver bc is the place
baby milo for cheap
hey i live in surrey and i wanna know where i can get some cheap baby milo stuff..i know cheap doesnt come by bape stuff very often but im just wondering where i can find some of their zip-ups for under 100 bucks. dont make fun of me im new here, just wanna look fresh yall.
January 06, 2007 @ 11:37:46 AM
Post: 3713
Join Date: Sep 2006
Location: Richmond, BC
if its legit, and never worn? you probably cant, for under 100
January 06, 2007 @ 22:29:55 PM
Post: 77
Join Date: Nov 2006
Location: 604~
hey i live in surrey and i wanna know where i can get some cheap baby milo stuff..i know cheap doesnt come by bape stuff very often but im just wondering where i can find some of their zip-ups for under 100 bucks. dont make fun of me im new here, just wanna look fresh yall.


just to let u know that retail bape zip ups in japan are around $22000 yen..which is around $220 cdn so usually reselling price will be higher than 220 in most of the occasions...
February 06, 2007 @ 20:24:49 PM
Post: 129
Join Date: Jan 2007
"i think more than 200. at least 500 + from what i heard. There were stores in victoria that had them also. But you have to line up and wait everywhere. Or you can buy the A grade ones."

what spot(s) in Victoria sell SBs?
February 06, 2007 @ 20:37:05 PM
Post: 129
Join Date: Jan 2007
by the way it's really sad that Vital went out of business.......anyone know the guys that ran that store? they should open a new store on Main or something.....

and whoever asked about SUBDVN and how they stay in business.. you know they have more stock in the back right? they just have 1 size on display and then you ask for your size..........(seems like i'm more than stating the obvious here but I don't know, maybe you were stoned when you asked that)
February 07, 2007 @ 19:47:49 PM
Post: 3
Join Date: Aug 2006
Ah yeah, Vital was cool wasn't it? So ahead of their time.... too bad the man behind the Vital dream has moved to a land down under.
February 08, 2007 @ 17:41:10 PM
Post: 216
Join Date: Jun 2006
do you guys know where i can get a nice puma messenger bag besides the puma store?
February 08, 2007 @ 20:20:09 PM
Post: 73
Join Date: Jan 2007
Location: Vancouver
anywhere to get those bape x fendi key chains in van?
February 08, 2007 @ 21:14:35 PM

Inactive User

weren't they only given out at the party......
February 09, 2007 @ 00:03:36 AM
Post: 269
Join Date: Mar 2006
anywhere to get those bape x fendi key chains in van?


yah. they were only given out at the fendi/bape party. there are some on ebay. but Im guessing it will be highly unlikely that you will buy that keychain for 500+ US dollars.........
Please login first to reply.
x