SPIDER-MAN reboot

July 29, 2011 @ 15:36:54 PM
Post: 57
Join Date: Jun 2011
Location: SJ
the trailer looks pretty dope
August 04, 2011 @ 12:45:44 PM
Post: 1233
Join Date: Nov 2006
Location: Columbia , South Carolina
Didnt know dude was half black , hmmm small world , if the film fails at least he has a good resume for The Soical Network

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

August 04, 2011 @ 13:15:46 PM
Post: 687
Join Date: May 2007
Didnt know dude was half black , hmmm small world , if the film fails at least he has a good resume for The Soical Network


wut?

Originally posted by Inactive User
Garfield was born in Los Angeles, California, to an English mother from Essex and an American father from California
August 04, 2011 @ 15:24:13 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
he might be thinking of ultimate spider-man. it was recently revealed that the new spider-man is half black, half hispanic.
August 04, 2011 @ 17:32:04 PM
Post: 1518
Join Date: Oct 2009
Location: Vegas
Ironman did suck ass imo.
i hated both of the films.


It wasn't an amazing film, but it was well above the level of sucking of 99% of superhero movies.
August 04, 2011 @ 17:33:34 PM
Post: 1518
Join Date: Oct 2009
Location: Vegas
spider-man doesn't need to be batman levels of serious


I understand Spider-Man was a different character, but the 3rd flick failed at being funny, instead was obscenely tacky.
August 04, 2011 @ 18:37:30 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
they were always tacky in a way, they were like set in some mixture of the past and the present. they didn't take themselves too seriously.
August 04, 2011 @ 23:51:29 PM
Post: 558
Join Date: Jan 2010
yeah i think sam raimi intentionally made them campy. which is why i never liked them much
August 05, 2011 @ 11:43:35 AM
Post: 164
Join Date: Jun 2011
im not too sure about this movie..
August 05, 2011 @ 11:51:19 AM
Post: 164
Join Date: Jun 2011
im kinda lookin forward the amazing spiderman
August 06, 2011 @ 08:46:11 AM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
im not too sure about this movie..


im kinda lookin forward the amazing spiderman

?)

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

August 06, 2011 @ 16:07:34 PM
Post: 702
Join Date: Jul 2009
Location: Fremont, CA

fml
August 06, 2011 @ 17:13:51 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
^ He isnt black in the movie bro.calm down.
August 06, 2011 @ 17:39:46 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT
right, i dont know why ♥♥♥♥♥s are bitches about this anyway
August 07, 2011 @ 05:58:46 AM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
still should've been donald though

would've been a big changeup (OMG A BLACK GUY?!) that would attract media attention and hype, helping for a big opening weekend. not only that, but it would've been a great opportunity for him to show everyone that he's capable of dramatic roles as well.


Melo Gang All Day

August 07, 2011 @ 06:48:24 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
^ smokeyface
Exactly.Even Stan Lee was behind donald glover playing the lead role,but sony pictures wasn't having that.
August 07, 2011 @ 11:14:01 AM
Post: 1588
Join Date: Jun 2006
Location: South Carolina, Tha 803
Donald 4 Spiderman

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

August 08, 2011 @ 02:25:39 AM
Post: 1233
Join Date: Nov 2006
Location: Columbia , South Carolina
If not SpiderMan then why not The Black Panther? Movie is already green lit . Go Donald GO!

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

August 08, 2011 @ 02:41:54 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
idk.for some reason i cant see donald playing the black panther.hes too nerdy,which is cool,but it wouldn't fit the role.maybe idris elba,or the dude from blood diamond maybe?
August 08, 2011 @ 14:49:24 PM
Post: 1233
Join Date: Nov 2006
Location: Columbia , South Carolina
^ Yeah i can see Alba

Just feel sorry for the kid not getting the part , i guess Sony didnt want to put all of their chips on him

Plus the Sequel is already planned for May 2nd 2014 , maybe things will change

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

August 18, 2011 @ 17:48:58 PM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
New promo pics


August 18, 2011 @ 19:23:31 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
smh
August 18, 2011 @ 19:31:26 PM
Post: 287
Join Date: Sep 2009
Location: La Jolla, CA
the suit is w/e. The only thing I really hate on it are the eyes. They look like women sunglasses.
August 21, 2011 @ 04:30:57 AM
Post: 419
Join Date: Oct 2009
is he wearing track spikes lol
August 21, 2011 @ 05:07:07 AM
Post: 3031
Join Date: Jul 2009
you know i never questioned this, but spider-man has the ability to climb walls b/c his hands and feet can stick to walls.

how does he do this through gloves and boots? shouldn't he just end up having his glove and boots stick to his hands and feet all the time? if he developed some kind of mechanism in his clothes to allow wall crawling, then couldn't anyone with the suit be able to do this as well? kind of makes having that power useless...
August 21, 2011 @ 07:48:15 AM
Post: 2573
Join Date: Apr 2009
Location: England
You found a plot hole in Spiderman, congratulations...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 21, 2011 @ 14:30:10 PM
Post: 3406
Join Date: Sep 2008
Location: NY
you know i never questioned this, but spider-man has the ability to climb walls b/c his hands and feet can stick to walls.

how does he do this through gloves and boots? shouldn't he just end up having his glove and boots stick to his hands and feet all the time? if he developed some kind of mechanism in his clothes to allow wall crawling, then couldn't anyone with the suit be able to do this as well? kind of makes having that power useless...


why was tommy pickles the same age for 10 years?
August 21, 2011 @ 21:18:11 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
lol @ everyone coming up with that bullshit. those are sitcoms. spider-man is meant to be like sci-fi, i think i remember there being an explanation in the comics but i forget.
August 22, 2011 @ 00:30:52 AM
Post: 687
Join Date: May 2007
in the 1st movie after he gets bit, it shows him growing tiny hairs on his fingers and shit, I like to imagine those just go through the clothing.
Please login first to reply.
x