Worst movie you've ever seen in theaters?

June 23, 2009 @ 09:51:53 AM
Post: 232
Join Date: Feb 2009
^ co-sig. i was so hyped cos of the sin city feel of the film and turned it out to be a perfectly good waste of time and money
June 23, 2009 @ 14:29:55 PM
Post: 123
Join Date: Jun 2009
Gotta be Dance Flick. People were walkin out demandin their money back
June 23, 2009 @ 17:35:24 PM
Post: 924
Join Date: Aug 2006
Location: Boston
hills have eyes 2, or pearl harbor. only 2 movies i ever walked out of.
June 24, 2009 @ 14:57:00 PM
Post: 36
Join Date: Mar 2009
Location: NYC
hills have eyes 2, or pearl harbor. only 2 movies i ever walked out of.


lol.. I'm mad u even wlked in....
June 24, 2009 @ 17:40:29 PM
Post: 10
Join Date: Jun 2009
lake house
June 24, 2009 @ 20:33:16 PM
Post: 924
Join Date: Aug 2006
Location: Boston
lol.. I'm mad u even wlked in....


mannnn hills have eyes the original, well original of the remake was awsome. My boy took too many percs before the movie and was shaking and yelling the whole time, everyone around us was heated. But yah i shouldve known not to go into the 2nd hahaha. and pearl harbor, lets just say idfnksyoaien what i was thinking i think i was trying to get some chick but it was so long ago i dont really remember anyhow.
June 24, 2009 @ 21:28:58 PM

Inactive User

Tropic Thunder. . .wtf. pissed me off.
June 25, 2009 @ 00:22:46 AM
Post: 924
Join Date: Aug 2006
Location: Boston
OMG! i didnt put up tropic thunder because i figured people would flame me about how good it was. yea when tom cruise came on i went out for like 5 cigarettes and my girl was pissed at me cuz we were on a double date, so i had to sit through the rest!
June 25, 2009 @ 11:07:55 AM
Post: 36
Join Date: Mar 2009
Location: NYC
i think i was trying to get some chick but it was so long ago i dont really remember anyhow.
this is all you had to say...proceed
June 25, 2009 @ 11:19:23 AM
Post: 36
Join Date: Mar 2009
Location: NYC
mannnn hills have eyes the original, well original of the remake was awsome. My boy took too many percs before the movie and was shaking and yelling the whole time, everyone around us was heated. But yah i shouldve known not to go into the 2nd hahaha. and pearl harbor, lets just say idfnksyoaien what i was thinking i think i was trying to get some chick but it was so long ago i dont really remember anyhow.


lol....ok understood...
June 25, 2009 @ 11:20:21 AM
Post: 36
Join Date: Mar 2009
Location: NYC
OMG! i didnt put up tropic thunder because i figured people would flame me about how good it was. yea when tom cruise came on i went out for like 5 cigarettes and my girl was pissed at me cuz we were on a double date, so i had to sit through the rest!


Ok seriously why the Tropic Thunder hate? Ye sTom Cruise was a lil to much BUT,RDJr was hillarious to me...
June 25, 2009 @ 11:28:47 AM
Post: 1166
Join Date: Nov 2007
Location: Marietta,GA
sorry but...i slept through transformers 1, in theaters lol, didnt even bother seeing 2
June 25, 2009 @ 12:21:16 PM
Post: 143
Join Date: Jan 2009
Location: NYC
be kind rewind

miracle at st annas

easy riders (dont give a fuck who or how much people love this flick it sucks a fat cock)
June 25, 2009 @ 12:45:33 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
Spider Man 3
June 26, 2009 @ 20:51:54 PM
Post: 329
Join Date: Dec 2007
Location: Where your condition has become serious and is reported on the radio
Not in theaters, but Marie Antoinette. That was hideous.
June 28, 2009 @ 18:25:13 PM
Post: 28
Join Date: Aug 2008
the happening is the worst movie u will ever watch. good thing i sneaked into it. ^^
June 28, 2009 @ 20:57:25 PM
Post: 28
Join Date: Mar 2009
Location: Toronto
Drag me to Hell.. It wasnt even scary.. -_- lol and yea tropic thunder was pretty stupid too..
June 28, 2009 @ 21:36:41 PM
Post: 63
Join Date: Apr 2009
Obsessed! I hate that movie with a passion. It just a poorly made Basic Instinct.
June 28, 2009 @ 22:03:44 PM
Post: 3
Join Date: Jan 2009
Location: Boston Area, MA
The street fighter chun li movie was just horrible.. couldnt play street fighter for like a week after i saw that movie.. i was so dissapointed
Please login first to reply.
x