[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

May 10, 2012 @ 20:34:08 PM
Post: 1406
Join Date: Apr 2008
Location: Boston
Do it, you'll regret it when they are gone...trust.

Haha yeah, I told you the navy was sick. The grey embroidery sets it off.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

May 10, 2012 @ 20:41:02 PM
Post: 5744
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 10, 2012 @ 20:42:17 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
^^^RED ONE IN THE BACK AND THE BLACK ONE ON THE RIGHT IN THE BACK ARE SICK

|| instagram: lups1 ||

May 10, 2012 @ 20:48:50 PM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
We need some fitteds

WTB NOTHING

May 10, 2012 @ 20:51:01 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Yeah, if those are snaps i wont buy any

|| instagram: lups1 ||

May 10, 2012 @ 20:51:41 PM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
They're pacsun exclusives just found out

WTB NOTHING

May 10, 2012 @ 20:57:24 PM
Post: 251
Join Date: Nov 2010
Location: WorldWide


OG's.


Where do you get that crusine life at? I know its not diamond


Picked mine up at the Curren$y show In SF

www.MintMoneyMakers.com

May 10, 2012 @ 22:16:40 PM
Post: 108
Join Date: Dec 2011
Location: North Philadelphia
size med spitta tees n tanks pm someone has em damnit!!!

Always lookin to cop diamond supply Sz med. lookin for black diamond life tees n diamond in the back tee. N all rare tees n hoodyS

May 10, 2012 @ 22:17:56 PM
Post: 108
Join Date: Dec 2011
Location: North Philadelphia
n how much would b a fair price on the sk8 or die han cholo piece on my default pic?

Always lookin to cop diamond supply Sz med. lookin for black diamond life tees n diamond in the back tee. N all rare tees n hoodyS

May 10, 2012 @ 22:22:06 PM
Post: 5744
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
^ lcjarret sold his on the MP for $40 with no chain, and i saw one on e-bay for $125, i'd pay $50-60

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 10, 2012 @ 22:33:28 PM
Post: 108
Join Date: Dec 2011
Location: North Philadelphia
^^^ thanks cuz..im not gonna pay no rape price would like to have it but not for a buck if anyone sees or has one let me kno n the spitta tee! lol

Always lookin to cop diamond supply Sz med. lookin for black diamond life tees n diamond in the back tee. N all rare tees n hoodyS

May 10, 2012 @ 22:50:30 PM
Post: 4
Join Date: May 2012
^ lcjarret sold his on the MP for $40 with no chain, and i saw one on e-bay for $125, i'd pay $50-60

Word i'd pay anywhere between 50-70 if anyones got some
May 10, 2012 @ 23:04:08 PM
Post: 29
Join Date: Jan 2012
Location: US
^ lcjarret sold his on the MP for $40 with no chain, and i saw one on e-bay for $125, i'd pay $50-60

Word i'd pay anywhere between 50-70 if anyones got some


yeah dude, been looking for a gold one forever. can't believe I missed out on lcjarret's one for $40..
May 10, 2012 @ 23:09:49 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
I have a gold one. Hit me up

|| instagram: lups1 ||

May 10, 2012 @ 23:13:14 PM
Post: 3581
Join Date: Dec 2006
I pulled the trigger and copped all 3 colorway shorts. I feel guilty now
May 10, 2012 @ 23:16:04 PM
Post: 5744
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
^ shit hope they fit right for ya

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 10, 2012 @ 23:18:16 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Feel gully, not guilty

|| instagram: lups1 ||

May 10, 2012 @ 23:23:20 PM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
just came in the mail shoulda got a large though but looks sick in person


WTB NOTHING

May 10, 2012 @ 23:24:15 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
^^^next favorite design next to the Fillmore lions

|| instagram: lups1 ||

May 10, 2012 @ 23:25:11 PM
Post: 27
Join Date: May 2012
just came in the mail shoulda got a large though but looks sick in person


THIS is straight fire, happy i grabbed one today in the mail too.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 10, 2012 @ 23:32:15 PM
Post: 15
Join Date: May 2012
^^wheres the ban at lol
May 10, 2012 @ 23:35:54 PM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
free bump for makemenvy

WTB NOTHING

May 10, 2012 @ 23:38:11 PM
Post: 1177
Join Date: Apr 2007
Location: The Far Left | CA
^ shit hope they fit right for ya


this is what held me back today. we'll see...
May 10, 2012 @ 23:40:44 PM
Post: 941
Join Date: Nov 2011
Location: Southern California
FOR SALE:

2011 – Snapback – Diamond Supply Co x Hall Of Fame (Limited Edition) – Black / White = $50

2008 – 7 5/8 – Diamond Supply Co – "Rock" Fitted Hat – Black / White = $40

Both have NEVER BEEN WORN – I bought them and they were too big for my head.

Someone please help me with how to upload pictures….


If they've never been worn how do you know they're too big for your head?

Yes.

May 10, 2012 @ 23:47:34 PM
Post: 1177
Join Date: Apr 2007
Location: The Far Left | CA
^
May 10, 2012 @ 23:49:25 PM
Post: 19
Join Date: Jan 2012
Location: US
I mean I have never worn them out for a night or anything like that, obviously I had to try it on to see if it fit... I have 51 hats in total and a lot of them don't fit me because not every hat necessarily fits the same. I bought all of them offline so it's not like I got the chance to try it on before I bought it....One of the shitty parts about online shopping...

But all of my gear is quality and has literally been sitting in my closet for a really long time, I just never thought to try selling them before...

I also got a bunch of deadstock LRG from like 5 - 6 years ago, all have been dry cleaned numerous times and are legit.
May 10, 2012 @ 23:51:56 PM
Post: 19
Join Date: Jan 2012
Location: US
^ shit hope they fit right for ya


this is what held me back today. we'll see...


I bought some of the camo shorts in a size 32, i'm like 6' 1" and they are right at my knees, when I sit down they ride up more than I would like and leave no room for my junk to breathe...pretty disappointing but they look fucking sick.
May 10, 2012 @ 23:52:35 PM
Post: 5744
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
^^ I bought all of them offline One of the shitty parts about online shopping?

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 11, 2012 @ 00:11:47 AM
Post: 1756
Join Date: Aug 2007
Location: SINY
I also got a bunch of deadstock LRG from like 5 - 6 years ago, all have been dry cleaned numerous times and are legit.


Ummm... deadstock but dry cleaned "numerous" times? That doesn't make any sense.
Please login first to reply.
x