[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

May 24, 2012 @ 19:17:22 PM
Post: 3582
Join Date: Dec 2006
Yooo! To any of the Diamond Employees.. I bought 3 pairs of the embroidery shorts and i was wondering if i can send them back and exchange the sizes?
May 24, 2012 @ 19:18:15 PM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
what was wrong with sizes?

WTB NOTHING

May 24, 2012 @ 19:55:18 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
if any of you guys wear size S I have 3 different color diamond x misfits tees I would like to sell all 3 to someone throw me an offer not looking for nothing outrageous
May 24, 2012 @ 20:48:10 PM
Post: 3582
Join Date: Dec 2006
what was wrong with sizes?


Their shorts fits too tight in my regular size. I need to size up 1.
May 24, 2012 @ 21:05:48 PM
Post: 221
Join Date: May 2009
The unpolo snaps look off, I feel like the emblem is WAY too low
May 24, 2012 @ 21:07:32 PM
Post: 207
Join Date: Feb 2012
Location: Yass
willie and mickey just got to my cribo, diamond life.
May 24, 2012 @ 21:43:27 PM
Post: 103
Join Date: Jan 2012
Location: Middle West America
Just got my Pete Rose tee... shit is sooo on point. Def on my top 3 of my favorite Diamond drops ever

Follow me on Twitter: @ItsaPizzaParty

May 24, 2012 @ 21:58:41 PM
Post: 221
Join Date: May 2009
Oh of course I put in the wrong zip code when I ordered my package for the Diamond Kings drop.

Tony, can you PM me? UPS isn't letting me change the address, they said Diamond has to do it. My package is on the complete other side of the state.

FML ... that's what I get for messing with US shipping as a Canadian. Was hoping to grab my stuff when I go down for the weekend.
May 24, 2012 @ 22:17:07 PM
Post: 156
Join Date: May 2012
The unpolo snaps look off, I feel like the emblem is WAY too low

agreed. shit looks awkward. i was gonna cop till i saw those new pics.
May 24, 2012 @ 22:32:23 PM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
The unpolo snaps look off, I feel like the emblem is WAY too low

agreed. shit looks awkward. i was gonna cop till i saw those new pics.


Huh? Those unpolos go hard as fuck there dope to me

WTB NOTHING

May 25, 2012 @ 00:08:53 AM
Post: 5746
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
grizzly stickers
(Invalid img)

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 25, 2012 @ 00:43:14 AM
Post: 48
Join Date: Apr 2012
Location: Arizona
Is there a thread for Tisa on hb? Got a SnapBack awhile back as a gift still brand new in box looking to sell.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 25, 2012 @ 00:53:01 AM
Post: 224
Join Date: Mar 2012
Location: Vancouver, CA
Is there a thread for Tisa on hb? Got a SnapBack awhile back as a gift still brand new in box looking to sell.

I do not understand why people buy those snap backs fucking stupid imo. Just put it in the marketplace
May 25, 2012 @ 01:01:48 AM
Post: 173
Join Date: Dec 2011
Location: Chicago
Is there a thread for Tisa on hb? Got a SnapBack awhile back as a gift still brand new in box looking to sell.


May 25, 2012 @ 01:14:44 AM
Post: 997
Join Date: Dec 2011
Is there a thread for Tisa on hb? Got a SnapBack awhile back as a gift still brand new in box looking to sell.


in the trash?
May 25, 2012 @ 01:16:30 AM
Post: 173
Join Date: Oct 2006
Location: charleston sc
grizzly stickers
(Invalid img)


niice

-designated asshole. @joeystime fuck you follow

May 25, 2012 @ 01:17:35 AM
Post: 173
Join Date: Oct 2006
Location: charleston sc


ahahahahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!! awesome !!

-designated asshole. @joeystime fuck you follow

May 25, 2012 @ 01:18:42 AM
Post: 173
Join Date: Oct 2006
Location: charleston sc
put that shit on ebay brah

-designated asshole. @joeystime fuck you follow

May 25, 2012 @ 01:19:27 AM
Post: 48
Join Date: Apr 2012
Location: Arizona
smh, as I said I received it as a GIFT and was just seeing if there was a thread. All I rep is diamond hence the reason I'm trying to get rid of this Tisa. Thanks to the people who inboxed me some places to sell it, appreciate it.
May 25, 2012 @ 01:22:09 AM
Post: 1325
Join Date: Mar 2012
Lovin my Primitive x Grizzly Tee! :D

سبحان

May 25, 2012 @ 01:30:56 AM
Post: 48
Join Date: Apr 2012
Location: Arizona
Ordered the embossed card holder & un polo snapback in grey. Limited or not needed to cop one.
May 25, 2012 @ 02:36:01 AM
Post: 2
Join Date: May 2012
To all of Ya’ll that like supreme and diamond supplu i made these Pins for sale .

Message me for a special HB discount.

http://www.ebay.com/itm/150823128377?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=psodn5.l2649

http://www.ebay.com/itm/1508231283oniu-800?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=psodn5.l08029
May 25, 2012 @ 02:53:08 AM
Post: 174
Join Date: Apr 2012
Location: 510
To all of Ya’ll that like supreme and diamond supplu i made these Pins for sale .

Message me for a special HB discount.

http://www.ebay.com/itm/150823128377?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649

http://www.ebay.com/itm/150823133221?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649


lol copyright infringement. good concept tho

Anyone think they will restock on the rugs... -_-...

Diamond life

May 25, 2012 @ 03:03:47 AM
Post: 95
Join Date: Nov 2011
Location: Orange County, CA
To all of Ya’ll that like supreme and diamond supplu i made these Pins for sale .

Message me for a special HB discount.

http://www.ebay.com/itm/150823128377?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649

http://www.ebay.com/itm/150823133221?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649


Dat #BootlegLife
May 25, 2012 @ 03:08:40 AM
Post: 173
Join Date: Oct 2006
Location: charleston sc
he cant really be making much money charging that tho...

-designated asshole. @joeystime fuck you follow

May 25, 2012 @ 03:09:56 AM
Post: 173
Join Date: Oct 2006
Location: charleston sc
infringement yes tho

-designated asshole. @joeystime fuck you follow

May 25, 2012 @ 05:52:55 AM
Post: 5746
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
elastic belt

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 25, 2012 @ 07:40:34 AM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
Still waitin on my jetlife tee I won on twitter blushing

WTB NOTHING

May 25, 2012 @ 16:22:47 PM
Post: 1622
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area, CA
elastic belt


now THAT is what im fuccin wit!

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

Please login first to reply.
x