[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

October 30, 2012 @ 00:26:05 AM
Post: 205
Join Date: Jul 2012
yall see the giants t-shirt?
looked good, but not a giants fan
October 30, 2012 @ 00:33:09 AM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
giants shirts sold out?

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

October 30, 2012 @ 00:47:52 AM
Post: 614
Join Date: Aug 2010
Originally posted by Inactive User
giants shirts sold out?


All sizes and colors sold out.

instagram: @tonyramirez / twitter: @_tonyramirez / www.diamondsupplyco.com

October 30, 2012 @ 00:52:00 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Originally posted by Inactive User
giants shirts sold out?


All sizes and colors sold out.


what were the numbers on these?? so siked i actually got one

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 30, 2012 @ 00:54:37 AM
Post: 228
Join Date: Dec 2011
$5.20 shipping via usps, not too shabby smokeyface
October 30, 2012 @ 00:57:16 AM
Post: 148
Join Date: May 2011
Location: Casino Capital
Who copped one of the 2012 Giants Tees?
October 30, 2012 @ 01:00:01 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Who copped one of the 2012 Giants Tees?

I Got Lucky blushing blushing

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 30, 2012 @ 01:09:24 AM
Post: 397
Join Date: Nov 2011
Location: San Fernando Valley, CA
Who copped one of the 2012 Giants Tees?


I missed out. Pretty pissed off...
October 30, 2012 @ 01:16:40 AM
Post: 228
Join Date: Dec 2011
I have an extra black in medium I might consider letting go!
Mainly looking for a trade, hmu!
October 30, 2012 @ 01:28:06 AM
Post: 6
Join Date: Oct 2012
kinda pissed i missed out on the shirt drop tonight. smh...ah well.
October 30, 2012 @ 02:18:58 AM
Post: 116
Join Date: Oct 2012
whats the fit like on the 5 panels?
October 30, 2012 @ 02:23:54 AM
Post: 183
Join Date: Oct 2006
Location: CA
Originally posted by Inactive User
giants shirts sold out?


All sizes and colors sold out.


what were the numbers on these?? so siked i actually got one


Imma guess this is your first Diamond exclusive? lmao

Prime

October 30, 2012 @ 02:28:51 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
All sizes and colors sold out.


what were the numbers on these?? so siked i actually got one


Imma guess this is your first Diamond exclusive? lmao


you guessed wrong then

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 30, 2012 @ 02:28:56 AM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
Lol yeah, this is def Simons 'first' exclusive.

|| instagram: lups1 ||

October 30, 2012 @ 02:30:49 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Lol yeah, this is def Simons 'first' exclusive.

ha @lups knows blushing

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 30, 2012 @ 02:31:40 AM
Post: 183
Join Date: Oct 2006
Location: CA
Hahaha you just seem so jacked about it. That's legit how I was when I copped my first exclusive way back

Prime

October 30, 2012 @ 02:34:42 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Hahaha you just seem so jacked about it. That's legit how I was when I copped my first exclusive way back


im always stoked to get a limited T it aint easy out here in OZ, but thanks to the fam on HB, they always help me out

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 30, 2012 @ 02:46:34 AM
Post: 559
Join Date: Jan 2009
I have a black large if anybody is interested.

Instagram/twitter: @srod300

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 30, 2012 @ 03:05:23 AM
Post: 948
Join Date: Sep 2009
would love a med non rape
October 30, 2012 @ 03:13:11 AM
Post: 397
Join Date: Nov 2011
Location: San Fernando Valley, CA
Looking for a World Series tee in XXL, preferably black, but I'll take either. HMU with a price...
October 30, 2012 @ 03:33:22 AM
Post: 19
Join Date: Jan 2012
Location: US
Yo Tony, you get a chance to read my message about not getting my Fleece Mystery Box???
October 30, 2012 @ 03:40:10 AM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
Sooooooooo fucking mad I missed this drop, check twitter all fucking day and fell asleep, just my fucking luck
October 30, 2012 @ 03:55:07 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
WS numbers 275 black and 250 white

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 30, 2012 @ 04:09:12 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
World Series T's start shipping tomorrowblushing blushing

news on Thrasher collab

Diamond Supply Co. ‏@NickyDiamonds
“@Cheese_Nipples: @NickyDiamonds what happen to the Diamond x Thrasher collab?!” The first 1 drops on Halloween Day.... Online and Fairfax.

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

October 30, 2012 @ 04:16:36 AM
Post: 526
Join Date: May 2011
So Nick says nike collab is in the works and possibly a Nike Sb collab. I'm calling a 15th anniversary Nike SB collab.

Twitter/Instagram: @niickyrozay

October 30, 2012 @ 04:33:02 AM
Post: 2
Join Date: Dec 2010
copped both colors lol not sure which one i want to keep. but have an extra medium HMU if you are interested.
October 30, 2012 @ 04:55:18 AM
Post: 348
Join Date: May 2012
Location: (503) I Heart Portland!!!!
Hahaha you just seem so jacked about it. That's legit how I was when I copped my first exclusive way back


Smh and lmao. Simon's first limited was probably like 10 years ago... And anyone who can copp limiteds and be in a different country has every right to be jacked!!!
Please login first to reply.
x