[Supreme] – 2012 Discussion Thread (READ FIRST POST)

April 27, 2012 @ 23:12:32 PM
Post: 418
Join Date: Dec 2011
Location: London
I like how all the camel caps are different with the camel pattern alignment. I've seen sim pretty bad ones where the camels are pretty much all chopped.
April 27, 2012 @ 23:13:11 PM
Post: 239
Join Date: Mar 2007
Location: California
Pink actually looks nice in person, saw a few shots on tumblr and instagram

April 27, 2012 @ 23:14:14 PM
Post: 418
Join Date: Dec 2011
Location: London
Damn, they're still there. I'm gonna pass, though; although the pink cap looks nice, the camels just aren't doing it for me.


Same here. Only kinda liked the tee but didn't even get that. Camels just not my thing
April 27, 2012 @ 23:14:20 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
they are gone now
April 27, 2012 @ 23:15:38 PM
Post: 206
Join Date: Feb 2012
Location: USA
All sold out, that was interesting. Khaki sold out first, then Olive, then Pink.
April 27, 2012 @ 23:17:03 PM
Post: 3
Join Date: Apr 2012
how the fuck do you guys know when shit is re-stocked? 100% noob question but please can someone tell me when to check for re-stocks?

overdose.

April 27, 2012 @ 23:18:02 PM
Post: 142
Join Date: Jul 2008
Location: Los Angeles
Snagged a olive camel camp and navy beanie.

I was in need of a new camp, all of mine are dated/dirty 07, 08, 09. Can never cop the ones I want because too many no swag having pinoys/resellers fucking with my lifestyle.
April 27, 2012 @ 23:18:13 PM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
how the fuck do you guys know when shit is re-stocked? 100% noob question but please can someone tell me when to check for re-stocks?
this was answered like 3 pages back. C'mon, dude.
April 27, 2012 @ 23:18:20 PM
Post: 2328
Join Date: Mar 2012
Location: Boston
how the fuck do you guys know when shit is re-stocked? 100% noob question but please can someone tell me when to check for re-stocks?


Seriously. This exact same question was just answered. That should be another rule, before you ask questions, do research
April 27, 2012 @ 23:18:43 PM
Post: 218
Join Date: Jan 2012
Location: MI, USA
Pink camels was honestly my most looked forward to hat of the season. As soon as I saw it in the preview I had to have it. I'm pumped to wear it. I'm also looking forward to the green crocodile script, and am copping the pink aureus because I think it's pretty cute/girly.
April 27, 2012 @ 23:20:17 PM
Post: 25
Join Date: Apr 2012
Location: Yass
why the hate on ripstop material brahs?
April 27, 2012 @ 23:20:28 PM
Post: 850
Join Date: Feb 2012
Originally posted by Inactive User
how the fuck do you guys know when shit is re-stocked? 100% noob question but please can someone tell me when to check for re-stocks?


Seriously. This exact same question was just answered. That should be another rule, before you ask questions, do research


^
April 27, 2012 @ 23:20:44 PM
Post: 337
Join Date: Mar 2012
Location: Atlanta
Daaaaaamn, missed the camel restock! Copped a tan yesterday, but those pics make me want a pink one.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

April 27, 2012 @ 23:21:26 PM
Post: 2328
Join Date: Mar 2012
Location: Boston
I just copped all three so that way I won't have to worry about it blushing
April 27, 2012 @ 23:21:52 PM
Post: 239
Join Date: Mar 2007
Location: California
Originally posted by Inactive User
how the fuck do you guys know when shit is re-stocked? 100% noob question but please can someone tell me when to check for re-stocks?


Seriously. This exact same question was just answered. That should be another rule, before you ask questions, do research


^


Should just not even reply to these kind of posts

April 27, 2012 @ 23:22:17 PM
Post: 100
Join Date: Nov 2010
Mad props to vafins who PM'd me the info on the Camel restock. PM goes to my email, thus my phone so I had to stop working, grab my lap top and cop real quick.

IF there happens to be a TNF restock on jackets someone PLEASE PM me! You'll have infinite eprops for life lol.


seconded. if someone hits you up, please help a fellow chicagoan out

Sheeeet

April 27, 2012 @ 23:22:31 PM
Post: 388
Join Date: Jan 2012
Location: US
Lol @this thread...SS should of never accepted kim jong trill, now he's picked up their mentality

but it did need some cleaning up doe
April 27, 2012 @ 23:27:07 PM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
Lol @this thread...SS should of never accepted kim jong trill, now he's picked up their mentality

but it did need some cleaning up doe
Have you seen the previous thread? This shit needed some regulation, and KJT brought it.
April 27, 2012 @ 23:28:10 PM
Post: 990
Join Date: Mar 2011
got the M venture jacket in tan and black hotshot backpack, pm me.
April 27, 2012 @ 23:29:39 PM
Post: 2328
Join Date: Mar 2012
Location: Boston
ban
April 27, 2012 @ 23:30:37 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
Lol @this thread...SS should of never accepted kim jong trill, now he's picked up their mentality

but it did need some cleaning up doe


? I don't know if you realize, but I have like.... 5 or 6 post over at SS.

3 of them being bumps/making a listing.

I rarely use SS my dude and I def havent picked up their mentality.

You guys asked for a mod here, so here i am.
April 27, 2012 @ 23:31:41 PM
Post: 341
Join Date: Apr 2012
Location: Miami
am copping the pink aureus because I think it's pretty cute/girly.


This is the first time I've seen someone mention it. I'm gonna get it for the beach. Not in pink though.
April 27, 2012 @ 23:35:35 PM
Post: 631
Join Date: Apr 2012
Location: FL
Pink camels was honestly my most looked forward to hat of the season. As soon as I saw it in the preview I had to have it. I'm pumped to wear it. I'm also looking forward to the green crocodile script, and am copping the pink aureus because I think it's pretty cute/girly.

Can't wait for the crocodile script 5 panels to drop i prefer the black one or navy

.

April 27, 2012 @ 23:37:08 PM
Post: 631
Join Date: Apr 2012
Location: FL
Originally posted by Inactive User
I just copped all three so that way I won't have to worry about it blushing

Jesus, see what I mean, "i copped this.. I copped that" the amount of stuff you say you copped boggles my mind.

.

April 27, 2012 @ 23:38:05 PM
Post: 415
Join Date: Apr 2012
fuck, left the forum for 30 minutes to go take a smoke break and shit fucking drops with a restock. fuck my life. thanks for the heads up at least...
April 27, 2012 @ 23:40:10 PM
Post: 136
Join Date: Feb 2012
Location: Queens,NY
He hustles, leave him. And if he's lying, who cares lol

"I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee.." -iAmSofaKing

April 27, 2012 @ 23:40:13 PM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
Yo, what's the capital of Italy, my nigga?"
"Hold on, lemme check."
April 27, 2012 @ 23:45:00 PM
Post: 6
Join Date: Mar 2012
Location: The Netherlands
Damn, I went to the store in London a couple days ago and as I feared they were all out of the beanies that I wanted. They did have a couple left from the fall/winter collection, just not the ones I wanted. Too bad.
April 27, 2012 @ 23:45:48 PM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
.
April 27, 2012 @ 23:51:17 PM
Post: 3
Join Date: Apr 2012
i tried searching for "restock" as a key word in the search function of hypebeast but this forum is so fucking elementary the search button doesnt work.

i will keep this in mind though.

overdose.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x