[Palace Skateboards] – 2015 Official Discussion Thread

February 28, 2014 @ 20:12:41 PM
Post: 343
Join Date: Apr 2013
Location: London
new collection looks sick, whens it due to drop in UK ?
February 28, 2014 @ 20:26:25 PM
Post: 74
Join Date: May 2013
Hope we see a day when palace ventures out into colors besides black/white/grey for their tees. (excluding hypercolor)
February 28, 2014 @ 21:01:17 PM
Post: 187
Join Date: Aug 2013
Location: uk
I that site legit it looks pretty sketchy
im pretty sure palace never made a cotch jacket that looked like that... 
*edit* but the website is legit, they also have a store

I think it's the jacket they posted an inside out pic of a few weeks ago. Dropping next week.
anyone know what date next week? (UK)

"if u aint talkin money i dont wanna talk"

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 01, 2014 @ 12:38:43 PM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
I need some new t shirts, hopefully endclothing gets em
Dont count on it. Put on your sz. Small PB jersey instead.

NUTTIN BUT KILLAZ

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 02, 2014 @ 12:52:41 PM
Post: 187
Join Date: Aug 2013
Location: uk
new palace gear drops on slam city skates tomorrow for all you UK heads

"if u aint talkin money i dont wanna talk"

March 02, 2014 @ 15:40:40 PM
Post: 341
Join Date: Jun 2012

WTB: SS11 Supreme x North Face Horizon Hat (black only)

March 02, 2014 @ 15:52:56 PM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
That dropping tomorrow?

NUTTIN BUT KILLAZ

March 02, 2014 @ 17:48:30 PM
Post: 296
Join Date: Mar 2012

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 02, 2014 @ 19:37:31 PM
Post: 1580
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
SUPREME knockoff? ^
Public Enemy existed before Supreme fuckboy
March 03, 2014 @ 04:27:15 AM
Post: 296
Join Date: Mar 2012
Palace needs to release more non fitted ebbets caps this season

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 03, 2014 @ 08:34:35 AM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
Palace needs to release more non fitted ebbets caps this season
Word B.

NUTTIN BUT KILLAZ

March 03, 2014 @ 15:28:34 PM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
Still no new drop tho..

NUTTIN BUT KILLAZ

March 03, 2014 @ 15:38:43 PM
Post: 539
Join Date: Nov 2012
Still no new drop tho..
I've just been on the Slam City website and they have a live chat thing and the dude said stuff is coming in the next day or so and to check back tomorrow. 
March 03, 2014 @ 15:48:35 PM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
Still no new drop tho..
I've just been on the Slam City website and they have a live chat thing and the dude said stuff is coming in the next day or so and to check back tomorrow. 
Safe fam

NUTTIN BUT KILLAZ

March 03, 2014 @ 16:25:05 PM
Post: 187
Join Date: Aug 2013
Location: uk
Still no new drop tho..
I've just been on the Slam City website and they have a live chat thing and the dude said stuff is coming in the next day or so and to check back tomorrow. 
Safe fam
I was on the live chat aswell but the guy on the other end kinda seemed like he didn't really know and was just guessing it was later in the week

typical unorganized palace

"if u aint talkin money i dont wanna talk"

March 03, 2014 @ 16:46:01 PM
Post: 115
Join Date: Jan 2013
Location: England
I've just been on the Slam City website and they have a live chat thing and the dude said stuff is coming in the next day or so and to check back tomorrow. 
Safe fam
I was on the live chat aswell but the guy on the other end kinda seemed like he didn't really know and was just guessing it was later in the week

typical unorganized palace
Still guna cop though 
March 03, 2014 @ 19:05:52 PM
Post: 343
Join Date: Apr 2013
Location: London
want those sweat shorts bad smokeyface
March 03, 2014 @ 19:10:04 PM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
I've just been on the Slam City website and they have a live chat thing and the dude said stuff is coming in the next day or so and to check back tomorrow. 
Safe fam


typical unorganized palace
Thats their charm tho, isnt it.

NUTTIN BUT KILLAZ

March 03, 2014 @ 21:17:03 PM
Post: 219
Join Date: Dec 2012
Present London will have the drop up tomorrow morning

source: https://twitter.com/PresentLondon
March 03, 2014 @ 23:09:52 PM
Post: 187
Join Date: Aug 2013
Location: uk
Safe fam
I was on the live chat aswell but the guy on the other end kinda seemed like he didn't really know and was just guessing it was later in the week

typical unorganized palace
Still guna cop though 
yup obviously can't sleep on da heat

"if u aint talkin money i dont wanna talk"

March 04, 2014 @ 03:32:47 AM
Post: 1440
Join Date: Feb 2012
Location: LA
Who know's when we'll get that shit in the US man, is anyone in the UK down to proxy?
March 04, 2014 @ 08:05:41 AM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
want those sweat shorts bad 
Joggers?

Still available at frisco..

NUTTIN BUT KILLAZ

March 04, 2014 @ 13:32:40 PM
Post: 360
Join Date: Aug 2013
Location: STOCKHOLM
Present just updated, that public enemy tee isnt listed tho..

NUTTIN BUT KILLAZ

March 04, 2014 @ 14:57:03 PM
Post: 40
Join Date: Nov 2013
Location: Florida
That black on black hoodie almost makes me want to pay for forty dollar shipping.
March 04, 2014 @ 15:53:20 PM
Post: 343
Join Date: Apr 2013
Location: London
fuck me the tech jacket is 270.
March 04, 2014 @ 16:33:35 PM
Post: 115
Join Date: Jan 2013
Location: England
Tech jacket is unbelievably clean
http://www.present-london.com/palace/palace-tech-jacket-grey/ 
Please login first to reply.
x