[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2013 @ 17:06:19 PM
Post: 299
Join Date: Jun 2012
Cairo hoody looked so ugly last season, but now I just want one hahah fuck

**MIXTAPE COMING SOON** Sus Chinatown Afterparty Remixes Lacking Operational Studio Vol. 1

June 02, 2013 @ 17:12:15 PM
Post: 3793
Join Date: Aug 2012
Location: California
^^plus that fit is terrible..baggy as shit pants and very ugly nikes..FAIL
I would love to see a fit pic from you.
June 02, 2013 @ 17:13:49 PM
Post: 281
Join Date: Aug 2012
should i trade my pcl tee plus 100 for the pcl hoody. 
June 02, 2013 @ 17:22:10 PM
Post: 988
Join Date: Oct 2012
Location: Iowa
"i dont really like the plastic on the hoodie, and this sticker is pretty low quality too"
obvious troll is obvious haha

Él Duderîno

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2013 @ 17:26:00 PM
Post: 31
Join Date: Mar 2013
Location: SAN FRANCISCO
should i trade my pcl tee plus 100 for the pcl hoody. 
Hoody > shirt so I say fuck yeah. Would probably hold up better in the long run as far as condition and value imo. 

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2013 @ 17:35:30 PM
Post: 217
Join Date: Apr 2013
Location: Canada
Originally posted by Inactive User
Can anyone confirm these are genuine colourways for the northface x supreme corduroy jackets?
I've never seen these colours before so im a bit sus
Thanks

fake its supposed to be a dark green looks way to bright.
patches on the arm are also way too small
You're a bit sus ? Do you even know whats that means obviously not. And that is fake as fuck
June 02, 2013 @ 17:50:08 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
Was lurking on one of the japanese chans and saw this.. 

Apparently someone figured out how to pull all the pages that are hidden from supreme's server from the coding changes they made a couple weeks back.
June 02, 2013 @ 18:00:24 PM
Post: 1440
Join Date: Feb 2012
Location: LA
Was lurking on one of the japanese chans and saw this.. 

Apparently someone figured out how to pull all the pages that are hidden from supreme's server from the coding changes they made a couple weeks back.
Edit: lol didnt even read till after i posted
June 02, 2013 @ 18:07:36 PM
Post: 166
Join Date: May 2013
Was lurking on one of the japanese chans and saw this.. 

Apparently someone figured out how to pull all the pages that are hidden from supreme's server from the coding changes they made a couple weeks back.
Way more likely that this is just a photoshop like that funny one of TNF someone made a while back 
You think?
June 02, 2013 @ 18:20:21 PM
Post: 1565
Join Date: Jun 2009
Was lurking on one of the japanese chans and saw this.. 

Apparently someone figured out how to pull all the pages that are hidden from supreme's server from the coding changes they made a couple weeks back.
stop trolling you're the worst, you ruined this thread for all of us
HB is dead because of you 
June 02, 2013 @ 18:37:14 PM
Post: 988
Join Date: Oct 2012
Location: Iowa
Was lurking on one of the japanese chans and saw this.. 

Apparently someone figured out how to pull all the pages that are hidden from supreme's server from the coding changes they made a couple weeks back.
price of a used car payment haha xD

Él Duderîno

June 02, 2013 @ 18:51:52 PM
Post: 174
Join Date: Mar 2013
Location: coast to coast
obvious trolls are obvious

Tad Ghostal

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2013 @ 19:20:25 PM
Post: 674
Join Date: Feb 2013
Originally posted by Inactive User
Can anyone confirm these are genuine colourways for the northface x supreme corduroy jackets?
I've never seen these colours before so im a bit sus
Thanks

fake its supposed to be a dark green looks way to bright.
lol @ the arm patch. way too small hahahaha.

fag

June 02, 2013 @ 19:22:50 PM
Post: 1267
Join Date: Dec 2012
sup x neckface pls
June 02, 2013 @ 19:33:04 PM
Post: 1594
Join Date: May 2013
Already done youngin
June 02, 2013 @ 19:35:27 PM
Post: 779
Join Date: May 2013
Location: LDN
Was lurking on one of the japanese chans and saw this.. 

Apparently someone figured out how to pull all the pages that are hidden from supreme's server from the coding changes they made a couple weeks back.

haha soo fake it hurts my eyes

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

June 02, 2013 @ 19:39:35 PM
Post: 2694
Join Date: May 2013
Location: Ny
Psssshhh smmhhhh

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

June 02, 2013 @ 19:49:41 PM
Post: 1043
Join Date: Apr 2012
Location: cali
dude just called himself sus hahahahahha
June 02, 2013 @ 19:52:24 PM
Post: 499
Join Date: Feb 2013
dat le mans tank 
June 02, 2013 @ 19:57:01 PM
Post: 220
Join Date: May 2012
Originally posted by Inactive User
Can anyone confirm these are genuine colourways for the northface x supreme corduroy jackets?
I've never seen these colours before so im a bit sus
Thanks

fake its supposed to be a dark green looks way to bright.
lol @ the arm patch. way too small hahahaha.
LOl that looks nothing like it.  i own it and im telling you its fake

WTB: Supreme SS12 Floral Shorts (Medium)

June 02, 2013 @ 20:31:59 PM
Post: 122
Join Date: Mar 2012
Location: The High Life
whats a supreme piece that you always love to wear?
Red Motion Logo Tee.
Wool/Felt S snap in Grey/black
Jesus cross knife keychain I converted to a necklace.
Black Corduroy Club jacket.

سبحان

June 02, 2013 @ 20:35:00 PM
Post: 27
Join Date: Feb 2013
went into the london store today and they still had tonnes of the bullet bottle opener lying out back which i didn't expect.

also this is a random question but anyone know what incense they burn in there? smells so darn good haha.
June 02, 2013 @ 20:56:36 PM
Post: 561
Join Date: Oct 2012
went into the london store today and they still had tonnes of the bullet bottle opener lying out back which i didn't expect.

also this is a random question but anyone know what incense they burn in there? smells so darn good haha.
Any watershorts left ? 
June 02, 2013 @ 20:57:54 PM
Post: 401
Join Date: Dec 2012
^ like you actually gone go 2 the beach n wear em

i be in that trap house like Home Alone

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x