[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

August 29, 2013 @ 15:06:53 PM
Post: 653
Join Date: Aug 2012
Location: Handsum boy Castle
Sorry for those I cart jacked the Crusher from and that Shaolin Tee in Black smokeyface

Bang

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 29, 2013 @ 15:07:13 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
sup crewneck and banner 5 panel at 10:59, shipping confirmed.

nobody is buying those items.

Lillyhammer

August 29, 2013 @ 15:07:14 PM
Post: 274
Join Date: Apr 2012
Location: SoCal
got in 1 minute early, still didn't get the burgundy sabbath. 
August 29, 2013 @ 15:07:14 PM
Post: 820
Join Date: Jan 2013
damnn fuck did anyone get that we cannot process payment type shit? had my shit in the cart. oh wells.

wasnt even gonna wear it
they did this to me aswell AND also took my money wtf

:0

August 29, 2013 @ 15:07:24 PM
Post: 124
Join Date: May 2013
A lot more smalls than I usually see

Looking for Harris tweed coach XL

August 29, 2013 @ 15:07:33 PM
Post: 604
Join Date: Jul 2012
Looks like they're stocking smalls this season.

And where the fuck is the Pacific Camo pocket tee?
August 29, 2013 @ 15:08:06 PM
Post: 110
Join Date: May 2013
Got in got out copped everything I wanted, with teh swiftness.
August 29, 2013 @ 15:08:17 PM
Post: 942
Join Date: May 2013
Wow... I got cart raped.
August 29, 2013 @ 15:08:19 PM
Post: 369
Join Date: Dec 2008
Am I the only one, or was your Canadian postal code being told "this needs to be a valid Canadian zip code"? Had all my shit ready, but it kept telling me my zip code was wrong when it was clearly put in right. Livid.
Happened to me to. Fuck.
August 29, 2013 @ 15:08:19 PM
Post: 125
Join Date: Mar 2011
Location: United States
woke up at 7:58 but still copped my shit. Burgundy Sabbath and Anti Establishment smokeyface
August 29, 2013 @ 15:08:22 PM
Post: 374
Join Date: Dec 2012
burgandy sabbath gone so fast
still on the eu store
August 29, 2013 @ 15:08:25 PM
Post: 2771
Join Date: Apr 2007
No swiftness needed.
thats cus u went to the store blushing
August 29, 2013 @ 15:08:58 PM
Post: 1748
Join Date: Sep 2012
Jesus Piece sold out??


#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

August 29, 2013 @ 15:09:05 PM
Post: 1951
Join Date: Jan 2011
Location: nyc
pretty odd how there's size small available for a lot of the sweaters

ig quinnandres

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 29, 2013 @ 15:09:09 PM
Post: 317
Join Date: Mar 2013
Lol at the swift comments for today, U was swift cause aint no one wanted this drop besides a couple jackets and crusher 
August 29, 2013 @ 15:09:13 PM
Post: 1316
Join Date: Feb 2012
Jesus Piece is SOLD OUT WTF?>???

Look at my threads. Im selling HEAT for CHEAP.

August 29, 2013 @ 15:09:18 PM
Post: 208
Join Date: Feb 2013
Location: Philadelphia
Damn, that was easy. Gotta everything i wanted!
August 29, 2013 @ 15:09:18 PM
Post: 89
Join Date: Feb 2013
cart jacked out of the burgundy sabbath and the black joan... no swiftness

3 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 29, 2013 @ 15:09:41 PM
Post: 230
Join Date: Mar 2013
copped navy paisley crusher, burg sabbath, white diamond, and black joan of arc all for resale already copped what i wanted at store last week. pretty easy cop did two orders to secure the bucket
August 29, 2013 @ 15:10:06 PM
Post: 343
Join Date: Nov 2011
Location: internet
A lot more smalls than I usually see
needs more, ended up not buying anything no small sabbath or henley =
(Invalid img)
coulda been me

電波

August 29, 2013 @ 15:10:06 PM
Post: 153
Join Date: Nov 2012
Location: Quebec city
canadian got fucked on that one?)
August 29, 2013 @ 15:10:06 PM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508
Sabbath in B/W
Joan of Arc B/W and Olive (separate credit cards)

Store opened early for me by like 3 mins. Though wasn't feeling most of stuff. Also shit told my card declined then worked on second attempt. *Shrugs*
August 29, 2013 @ 15:10:12 PM
Post: 298
Join Date: Mar 2012
Am I the only one, or was your Canadian postal code being told "this needs to be a valid Canadian zip code"? Had all my shit ready, but it kept telling me my zip code was wrong when it was clearly put in right. Livid.
Happened to me to. Fuck.
Don't space out your zip code next time
August 29, 2013 @ 15:10:14 PM
Post: 17
Join Date: Aug 2013
did anybody use the iphone app? it didnt even load for me so i used a computer to cop
August 29, 2013 @ 15:10:15 PM
Post: 674
Join Date: Feb 2013
white oxford
pale blue oxford
navy pocket tee

Dear xxxxx

Your order has been successfully submitted on Aug 29 at 11:00 EST. It will be shipped within 3-5 days from New York via UPS Ground. A tracking number will be emailed to you as soon as your order has been shipped.



fag

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x