[ESTATE LA] - 2008 Discussion Thread

August 17, 2008 @ 01:45:55 AM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008


For the homies

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 17, 2008 @ 21:23:16 PM
Post: 1124
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles, CA


For the homies


my favorite hat!
August 18, 2008 @ 16:22:23 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008


Production

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 19, 2008 @ 01:01:49 AM
Post: 2
Join Date: Apr 2008
Location: So.FLA
solexlife..
you putting those snaps online?
August 19, 2008 @ 01:15:17 AM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
yessir were just having a few probs with the pictures. your always welcome to call the shop

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 19, 2008 @ 01:35:54 AM
Post: 1100
Join Date: Feb 2008


For the homies


i need this!
August 19, 2008 @ 02:26:30 AM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
i need this!


good luck

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 19, 2008 @ 03:40:04 AM
Post: 95
Join Date: May 2007
Location: where ever i lay my fitted cap


For the homies


niiiice

im definitely coming to the shop this week
August 19, 2008 @ 23:05:32 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
Originally posted by Inactive User
niiiice

im definitely coming to the shop this week


been sayin that for too long.

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 20, 2008 @ 18:42:12 PM
Post: 250
Join Date: May 2008
Location: NYC
I know this is probably a long shot but do you guys have anymore of the RS x Diamond x Estate fitted?

www.STINKGRENADESTUDIOS.com

August 20, 2008 @ 20:41:08 PM
Post: 143
Join Date: Mar 2008
Location: Los Angeles
^homie has one on ebay for 50 bin
PM me if you want the link
August 20, 2008 @ 20:51:17 PM
Post: 250
Join Date: May 2008
Location: NYC
^homie has one on ebay for 50 bin
PM me if you want the link


Already sent him a PM. Good looking out!

www.STINKGRENADESTUDIOS.com

August 20, 2008 @ 21:09:27 PM
Post: 95
Join Date: May 2007
Location: where ever i lay my fitted cap
been sayin that for too long.


yea i kno
my last week in l.a. till i move in tho..so i gotta make my rounds.
August 21, 2008 @ 00:42:12 AM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
Originally posted by Inactive User
yea i kno
my last week in l.a. till i move in tho..so i gotta make my rounds.


ahaha ok

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 21, 2008 @ 05:22:13 AM
Post: 1124
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles, CA
Originally posted by Inactive User
niiiice

im definitely coming to the shop this week


lol
August 21, 2008 @ 23:18:39 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
Perfect Hats

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 21, 2008 @ 23:20:05 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008


oh and Watermelon Sunday- Dom Kennedy. lol

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 21, 2008 @ 23:28:15 PM
Post: 354
Join Date: Jun 2008
Location: LA, CA, USA


haha what does this contraption do?

thriveordecline.com

August 22, 2008 @ 14:25:49 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
you'll see soon

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 22, 2008 @ 14:42:38 PM
Post: 1124
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles, CA


oh and Watermelon Sunday- Dom Kennedy. lol


haha
August 22, 2008 @ 15:15:41 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
hahah watermelon sunday-Dom kennedy

lol

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 23, 2008 @ 13:40:51 PM
Post: 212
Join Date: Aug 2007
i need two of those watermelon fitteds, sundays the day, no more teasing me
August 23, 2008 @ 16:54:45 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
i need two of those watermelon fitteds, sundays the day, no more teasing me


ahaha sit tight. sundays coming

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 23, 2008 @ 17:03:18 PM
Post: 212
Join Date: Aug 2007
ahaha sit tight. sundays coming


not close enough, plus im workin all day sunday, hopefully ill get a chance to order me a 7 3/8s, plus a few other fitteds ive wanted to snatch up from you guys for awhile now...
August 23, 2008 @ 18:55:20 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
not close enough, plus im workin all day sunday, hopefully ill get a chance to order me a 7 3/8s, plus a few other fitteds ive wanted to snatch up from you guys for awhile now...


next sunday

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 23, 2008 @ 19:26:35 PM
Post: 212
Join Date: Aug 2007
next sunday


another week?! ehh cant complain i guess, some extra time to save up some dough. thanks for the heads up... btw let me know if you have any random fitteds, or some of your older designs laying around in a 7 3/8"s cause ill probably take everything
August 23, 2008 @ 20:04:15 PM
Post: 4
Join Date: Mar 2007
Location: hell...!!!!!!!!!!!! los angeles !!
yooooo
hahaha i didnt know you were in the hb forums..
August 23, 2008 @ 23:09:18 PM
Post: 1433
Join Date: Jan 2008
Originally posted by Inactive User
hahaha i didnt know you were in the hb forums..


hahahaha niether did I

nisco- wrd np.

| Solexlife + www.solexlife.com |

August 25, 2008 @ 14:33:36 PM
Post: 291
Join Date: May 2006
is it any of the snapbacks left at the store...im thinking of rolling by there, I wanna check the store out anyway...
August 25, 2008 @ 17:07:20 PM
Post: 1050
Join Date: Aug 2008
Location: NC
after looking through this thread there are a lot of hats that I see but are not for sale on the website. Being in NC is there any way I can get my hands on one?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x