[Supreme] - 2009 Discussion Thread

September 17, 2009 @ 15:28:25 PM
Post: 2934
Join Date: Aug 2006
Location: MN
I'm glad it costs 108, that way only people that truely like it will buy it and resellers arent gonna be getting any money out of it

And i got my order today, i ordered a navy JA hoody but they sent a black and i love it. fits perfectly for me and definitely worth the price
September 17, 2009 @ 15:34:47 PM
Post: 1058
Join Date: Jun 2008
Location: Fallbrook CA
Its suppose to be classic looking. IMO its way better then the what the Hundreds did. To each his own.


what?? better??

ALL IT IS IS THE NORMAL FUCKING MICKEY MOUSE STANCE PICTURE!!!

i dont dislike it for being classic looking.. i dislike it for being completely unoriginal and completely overpriced.
September 17, 2009 @ 16:01:54 PM
Post: 997
Join Date: May 2009
Lol After seeing it I realized I have the exact same tee that I bought in disneyland 7 years ago. Without supreme off course.
September 17, 2009 @ 16:03:04 PM
Post: 573
Join Date: Dec 2008
the kids who copped the mickey tee are gonna look like this when wearing it...

September 17, 2009 @ 16:30:33 PM
Post: 2194
Join Date: Dec 2006
Location: SF
i cant lie, I really like this mickey shit, just not the price lols.
September 17, 2009 @ 16:33:50 PM
Post: 573
Join Date: Dec 2008
yeah actually i mighta copt the hoodie if it said supreme like the tee.
September 17, 2009 @ 17:33:49 PM
Post: 36
Join Date: Sep 2009
lol
Just ordered my supreme dunks been waiting forever....
September 17, 2009 @ 17:43:02 PM
Post: 1857
Join Date: Aug 2009
i hope that disney tee was a joke

iknew it would be expensive cause it looks like their jersey shirt blanks

but 108 blinkyeyes it musta been real limited cause its almost sold out in all colors on the site

im sure there arent that many dumb hypebeasts out there
September 17, 2009 @ 18:08:59 PM
Post: 191
Join Date: Feb 2009
when are the box logo's droppingg????
September 17, 2009 @ 18:14:56 PM
Post: 402
Join Date: Apr 2006
never been a big fan of mickey, but $108 for a printed tee?! lol. i prefer supreme when they do collabs with icons rather than cartoon characters. when we gonna see a Jordan Supreme collab?!
September 17, 2009 @ 18:29:02 PM
Post: 599
Join Date: Aug 2009
Location: pdx.
never been a big fan of mickey, but $108 for a printed tee?! lol. i prefer supreme when they do collabs with icons rather than cartoon characters. when we gonna see a Jordan Supreme collab?!


Never.
September 17, 2009 @ 19:55:21 PM
Post: 1063
Join Date: Mar 2009
Location: Detroit
yeah actually i mighta copt the hoodie if it said supreme like the tee.




smh

ig hooraydonuts

September 17, 2009 @ 20:01:24 PM
Post: 4497
Join Date: Feb 2009
I'm glad it costs 108, that way only people that truely like it will buy it and resellers arent gonna be getting any money out of it


Have u checked ebay today? If not, resellers attacked these as well! Added 60-100 to the price of the tee and hoodie... Insane, as long there is a supreme tag on it, resellers will buy and try to get more!
September 17, 2009 @ 20:13:20 PM

Inactive User

Originally posted by Inactive User


smh


haha.

fuck supreme tees....new releases have been weeeeeak for the past few years
all about the outerwear now
September 17, 2009 @ 20:22:31 PM
Post: 842
Join Date: Sep 2008
Location: Des Moines
Hahahahahahahahaha... $108.00!?!?
September 17, 2009 @ 21:36:53 PM
Post: 4375
Join Date: Jan 2007
Location: nyc
supreme has lost its touch. anyone who buys this new shit is an automatic douche.
September 17, 2009 @ 21:57:38 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
supreme has lost its touch. anyone who buys this new shit is an automatic douche.


i iz douche?

Melo Gang All Day

September 17, 2009 @ 21:58:40 PM
Post: 573
Join Date: Dec 2008
<-- douche
September 17, 2009 @ 21:59:34 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
<-- douche


aren't you the guy who didn't cop a sweater cuz it didn't say supreme on it?

you really are a douche

Melo Gang All Day

September 17, 2009 @ 22:01:56 PM
Post: 1058
Join Date: Jun 2008
Location: Fallbrook CA
supreme has lost its touch. anyone who buys this new shit is an automatic douche.


oh so you're an idiot?
September 17, 2009 @ 22:19:32 PM
Post: 573
Join Date: Dec 2008
aren't you the guy who didn't cop a sweater cuz it didn't say supreme on it?

you really are a douche


nah im the guy who didnt cop a sweater cuz the price is beyond rape.

now please sir...

(Invalid img)
September 17, 2009 @ 22:21:08 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
yeah actually i mighta copt the hoodie if it said supreme like the tee.



Melo Gang All Day

September 17, 2009 @ 22:29:55 PM
Post: 704
Join Date: Sep 2009
anyone know when the big logo beanies will be released?

www.privilegedla.com | instagram.com/privilegedla | twitter.com/privilegedla

September 17, 2009 @ 22:52:36 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
Originally posted by Inactive User
Every time I read one of your posts I want to rip my eyes out because you are so fucking clueless about everything. Please shut the fuck up. Don't ask any more stupid questions. You are a huge tool. Thank you. Good night.


kinda sad that you'd get that upset over someone posting on the internet. my b if i'm not too informed on supreme and wanted to find out more. oh and read his post, he did, in fact, say that.

Melo Gang All Day

September 17, 2009 @ 22:59:38 PM
Post: 247
Join Date: Aug 2006
Location: dirty south
supreme has lost its touch. anyone who buys this new shit is an automatic douche.


i dont give a shit, the 9 lives tee is str8 crack!i cant wait for mine to get here.gtfo
September 17, 2009 @ 23:15:43 PM
Post: 2269
Join Date: Feb 2009
Location: Los Angeles 818
$108? hahahahahaa
September 17, 2009 @ 23:16:21 PM
Post: 573
Join Date: Dec 2008
kinda sad that you'd get that upset over someone posting on the internet. my b if i'm not too informed on supreme and wanted to find out more. oh and read his post, he did, in fact, say that.


actually i didnt say that... i said i "might have" copped...
September 18, 2009 @ 00:08:39 AM
Post: 997
Join Date: May 2009
Jerry Jerry Jerry
September 18, 2009 @ 00:10:59 AM
Post: 200
Join Date: Feb 2009
whens the box hoody droppin?
September 18, 2009 @ 00:50:40 AM
Post: 407
Join Date: Jun 2006
Anyone know if the backpacks this season are waterproof?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x