[Ralph Lauren] - 2009 Discussion Thread

December 21, 2009 @ 13:12:21 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU
^^ please get these,because i didn't
http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=3832436&cp=1760781.1760810&ab=ln_men_cs1_chinos&s=A-StorePrice-POLO&pg=1&parentPage=family
I opted for some cords :D
$337 on polo so far this christmas>smh
December 23, 2009 @ 21:04:55 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 23, 2009 @ 21:22:41 PM

Inactive User



still goin strong

I have that flannel, it's soo thick.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 23, 2009 @ 22:43:43 PM
Post: 376
Join Date: Oct 2009
lol that flannel ugly as fuk.. wtf u tryna look like a cow?
December 23, 2009 @ 22:47:50 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU
You shoulda known it was gonna be thick lol. and to KUSH, it could be worn right if you don't try to pull too much attention.
December 24, 2009 @ 21:55:30 PM
Post: 376
Join Date: Oct 2009
are there any sale codes available????
December 24, 2009 @ 22:00:41 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU
BZR29361 10% off,and there's a 25% off certain things sale.
December 24, 2009 @ 22:08:59 PM
Post: 376
Join Date: Oct 2009
ya I saw that respects for the code dots..
December 25, 2009 @ 20:32:31 PM
Post: 4107
Join Date: Nov 2008
Location: NNNNJJJJJ
got a navy sweater
white button down
navy logo tee
tan l/s polo
white l/s polo
grey l/s polo
December 26, 2009 @ 01:03:59 AM
Post: 1733
Join Date: Nov 2008
just got 2 s/s polos (grey, navy blue) from the polo factory store in las vegas, really comfortable stuff
December 26, 2009 @ 05:37:06 AM
Post: 2372
Join Date: Apr 2007
Location: Australia
so polo make slim fit khakis chinos?
December 26, 2009 @ 08:50:32 AM
December 26, 2009 @ 10:27:34 AM
Post: 1070
Join Date: Mar 2006
Location: NYC born, Yonkers Bred, OC Living
^^^ Dots...i saw you talking about a blackwatch peacoat in another thread is it polo? do you have pics?
December 26, 2009 @ 10:30:02 AM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU
^ peacoat is UNIQLO and it's in the mail,I will show pics when it comes. BTW polo coat Interest Check
paid $90
shoot some offers.
KEEP RL thread on top! FOR N.Y.! lol
December 26, 2009 @ 10:49:41 AM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU
December 26, 2009 @ 15:08:42 PM
Post: 1070
Join Date: Mar 2006
Location: NYC born, Yonkers Bred, OC Living


Found a pic of it here...do u know what the biggest size is?
December 26, 2009 @ 15:23:57 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU
No idea,jus call.
December 27, 2009 @ 00:43:42 AM
Post: 376
Join Date: Oct 2009
Does Ralph Lauren Rugby Line sizing run like Classic RL? or Custom-Slim RL?
December 27, 2009 @ 13:09:35 PM
Post: 968
Join Date: Aug 2007
Location: NYCUBITCHU


Found a pic of it here...do u know what the biggest size is?


Why is this guy wearing it like a square? I don't think any other word can describe it,this is .... SQUARE ugh,i don't like it as much as i did,but it's still not here yet so i'll see...
December 27, 2009 @ 13:21:02 PM
Post: 571
Join Date: Jun 2009
Originally posted by Inactive User
Does Ralph Lauren Rugby Line sizing run like Classic RL? or Custom-Slim RL?


custom fit
December 27, 2009 @ 14:28:58 PM
Post: 376
Join Date: Oct 2009
respects bro
December 27, 2009 @ 17:58:21 PM
Post: 504
Join Date: Apr 2007
Location: NoHo CA- East Flatbush Bklyn
Went digging in some old Rubber maid bins and found this Polo football crewneck from my early H.S. days.



This joint is from 97-98 Polo Sport Sz XL...PM the kid !!


Letting go for $30.00 shipped !!
December 29, 2009 @ 01:56:01 AM
Post: 80
Join Date: Jul 2006
sup yall? i am trying to get up on some old LO shit, but I don't really know much about it. I know about the big shit (snow beach, etc.) but that's about it. Can anyone point me to like a list of the different polo lines/styles throughout the years or somewhere where I can read up on all the OG shit? thanks! smokeyfacesmokeyface
December 29, 2009 @ 02:07:32 AM
Post: 504
Join Date: Apr 2007
Location: NoHo CA- East Flatbush Bklyn
sup yall? i am trying to get up on some old LO shit, but I don't really know much about it. I know about the big shit (snow beach, etc.) but that's about it. Can anyone point me to like a list of the different polo lines/styles throughout the years or somewhere where I can read up on all the OG shit? thanks! smokeyfacesmokeyface


Vintage Gear addicts.com
December 29, 2009 @ 12:33:11 PM
Post: 4107
Join Date: Nov 2008
Location: NNNNJJJJJ
Vintage Gear addicts.com


did we just become best friends?
December 29, 2009 @ 14:47:12 PM

Inactive User

Why is this guy wearing it like a square? I don't think any other word can describe it,this is .... SQUARE ugh,i don't like it as much as i did,but it's still not here yet so i'll see...


apparently you don't know what a peacoat is.
December 30, 2009 @ 09:19:11 AM
Post: 32
Join Date: Jun 2009
Where can I find more Mercer polo's? and where can I find tshirts with the words polo on them?
December 30, 2009 @ 09:20:07 AM
Post: 4107
Join Date: Nov 2008
Location: NNNNJJJJJ
outlets
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x