Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

September 07, 2012 @ 05:47:08 AM
Post: 424
Join Date: Jul 2012
Location: Denver, CO
whats the general opinion on leather buckles on the back instead of the webbed plastic clasp? I only have one camp that has a leather strap (ILU) and I really like it and I'm still deciding between a leather or the webbed plastic for my caps.

Depends on the leather strap mate, if it is a leather strap like a mini belt essentially, with the holes and metal part to poke through then DEFINITELY those, if it the plain clasp leather strap then DEFINITELY NOT, definitely the webbed plastic over those ones! I like how some of the excess straps with some manufacturers can be funneled into the hat so it isn't swinging around on the back of the head (since my head is a 7 1/4), dramamine (using quintin) has done it with the webbed plastic on their pono, and profound aesthetic has done it with their leather straps on their new florals, cheetah and paisley.
September 07, 2012 @ 10:10:56 AM
Post: 5
Join Date: Mar 2010
Location: California/Florida


on eBay here: http://www.ebay.com.au/itm/Huf-Grizzly-Bear-Camo-5-Panel-Rare-Camp-Cap-Supreme-Quietlife-Deadstock-/261094370674?pt=AU_Men_Accessories&hash=item3cca6fed72#ht_500wt_1219
Inbox for trades

Fresh as fuck! HUF always got the quality shit.
September 07, 2012 @ 10:16:39 AM
Post: 74
Join Date: Mar 2012
Location: Liverpool
Fake or real?

http://www.ebay.com/itm/130748320551?var=430089398014&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648


not sure if you're being serious or not. but if you are,
look at the state of the tag HA.
September 07, 2012 @ 16:54:52 PM
Post: 23
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
People looking for TQL cosmos I just saw these on UK eBay, wish I'd stocked up I can't part with mine!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200816718603#ht_500wt_1156
September 07, 2012 @ 21:32:45 PM
Post: 48
Join Date: Jul 2012
copped http://cache1.bigcartel.com/product_images/70243607/preview_camp_cap_polar_bear.jpg smokeyface
cheers to the costumer service as well!
September 07, 2012 @ 21:40:13 PM
Post: 99
Join Date: Dec 2008
Location: Central Finland
copped smokeyface
cheers to the costumer service as well!


Thanks for your support! There is only 1 of those Polar Bear camp caps left at the moment so be quick if you want one.

Edit: SOLD OUT!

www.previewclothing.com | facebook.com/previewclothing | previewclothing.tumblr.com | instagram: @previewclothing

September 07, 2012 @ 22:41:08 PM
Post: 33
Join Date: Jun 2012
100th page smokeyface
September 08, 2012 @ 00:45:27 AM
Post: 49
Join Date: Sep 2012
Location: Melbourne
@pusherman The cosmos is still available on tql site.
September 08, 2012 @ 01:16:25 AM
Post: 250
Join Date: Aug 2012
Location: Pennsylvania
@32andgrandma not in black.
September 08, 2012 @ 02:02:49 AM
Post: 23
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
@pusherman The cosmos is still available on tql site.
@32andgrandma not in black.


yep.
September 08, 2012 @ 02:05:22 AM
Post: 68
Join Date: Aug 2012
copped smokeyface
cheers to the costumer service as well!


Thanks for your support! There is only 1 of those Polar Bear camp caps left at the moment so be quick if you want one.

Edit: SOLD OUT!

Fuck... I was so stoked for this hat but missed it. What happened to Midnight release? Kind of bs but whatever. Message me if someone is trying to trade there Polar bears for my QTL mountain man..
September 08, 2012 @ 07:28:50 AM
Post: 99
Join Date: Dec 2008
Location: Central Finland
copped smokeyface
cheers to the costumer service as well!


Thanks for your support! There is only 1 of those Polar Bear camp caps left at the moment so be quick if you want one.

Edit: SOLD OUT!

Fuck... I was so stoked for this hat but missed it. What happened to Midnight release? Kind of bs but whatever. Message me if someone is trying to trade there Polar bears for my QTL mountain man..


It was a midnight release. It was released 24.00 (Eastern Europe Summer Time) as I wrote earlier.

www.previewclothing.com | facebook.com/previewclothing | previewclothing.tumblr.com | instagram: @previewclothing

September 08, 2012 @ 11:10:34 AM
Post: 49
Join Date: Sep 2012
Location: Melbourne

Still my favourite 5 panel of all time in blue.
September 08, 2012 @ 18:36:21 PM
Post: 424
Join Date: Jul 2012
Location: Denver, CO

What do you guys think is goin on for the back of this hat in the draw up? From the front view it looks like a normal camp but from the back it looks like the 2 top panels become 1 or something....... or they just didnt draw up that middle stitched line?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 09, 2012 @ 01:33:20 AM
Post: 159
Join Date: Apr 2012
The Supreme Chip Camo Cap fits so deep, its nice compared to the Huf ones that feel like a yamaka.
September 09, 2012 @ 18:27:29 PM
Post: 3918
Join Date: Jul 2006
Location: Seattle, WA
@macbeth yo you get the hat in the mail yet ? im eager for a review haha
September 09, 2012 @ 19:01:22 PM
Post: 216
Join Date: Jul 2012
Location: Seattle, WA
The Supreme Chip Camo Cap fits so deep, its nice compared to the Huf ones that feel like a yamaka.

ive been hearing that they fit alot deeper this season is that on all hats or just the chip camo?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 09, 2012 @ 20:53:55 PM
Post: 236
Join Date: Jun 2012
has anyone ever sprayed a camp cap with a water stain repellent shit from like lids or anything??
it works, i bought some hydrophobic shit and you can dump anything on it and it runs right off. goes on clear and you cant even see it either

It just doesn't matter

September 09, 2012 @ 21:22:53 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
The Supreme Chip Camo Cap fits so deep, its nice compared to the Huf ones that feel like a yamaka.

ive been hearing that they fit alot deeper this season is that on all hats or just the chip camo?


the black flight satin isn't as deep as the chip camo
September 09, 2012 @ 22:44:32 PM
Post: 216
Join Date: Jul 2012
Location: Seattle, WA
Originally posted by Inactive User
The Supreme Chip Camo Cap fits so deep, its nice compared to the Huf ones that feel like a yamaka.

ive been hearing that they fit alot deeper this season is that on all hats or just the chip camo?


the black flight satin isn't as deep as the chip camo

thanks

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 10, 2012 @ 02:37:42 AM
Post: 49
Join Date: Apr 2012
@macbeth yo you get the hat in the mail yet ? im eager for a review haha


No man sorry. I ordered last Sunday, I thought it would be here by now. Once I get it, I'll be sure to post some information.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 10, 2012 @ 03:39:51 AM
Post: 40
Join Date: Apr 2012
Location: Yass
]
has anyone ever sprayed a camp cap with a water stain repellent shit from like lids or anything??
it works, i bought some hydrophobic shit and you can dump anything on it and it runs right off. goes on clear and you cant even see it either
where can i obtain one of these mystical hydrophobic sprays?
September 10, 2012 @ 04:51:12 AM
Post: 424
Join Date: Jul 2012
Location: Denver, CO
]
has anyone ever sprayed a camp cap with a water stain repellent shit from like lids or anything??
it works, i bought some hydrophobic shit and you can dump anything on it and it runs right off. goes on clear and you cant even see it either
where can i obtain one of these mystical hydrophobic sprays?


thats what im sayin. and does it affect the material atall? like make it stiffer or rougher or anything? @keepinit3hunna
September 10, 2012 @ 13:11:57 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
http://n-sb.org/10963/superhydrophobic-technology-repels-liquid-off-your-shoes/news/
September 10, 2012 @ 15:21:27 PM
Post: 61
Join Date: Aug 2012
Originally posted by Inactive User
http://n-sb.org/10963/superhydrophobic-technology-repels-liquid-off-your-shoes/news/


If this is legit shit,Where can I buy this lol
September 10, 2012 @ 16:07:36 PM
Post: 424
Join Date: Jul 2012
Location: Denver, CO
Originally posted by Inactive User
http://n-sb.org/10963/superhydrophobic-technology-repels-liquid-off-your-shoes/news/


If this is legit shit,Where can I buy this lol

right! thats what i want to know.
Please login first to reply.
x