Ariana Grande

July 24, 2011 @ 23:52:12 PM
Post: 2949
Join Date: Jun 2010
Location: Isolation

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

July 24, 2011 @ 23:53:17 PM
Post: 2949
Join Date: Jun 2010
Location: Isolation
I need to get rich before taking her into consideration

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

July 24, 2011 @ 23:56:49 PM
Post: 543
Join Date: Dec 2010
Location: Toronto
nikka I got 20 bucks that says you'd freeze up if you even saw her across the street


lmao at the pic on the right


I couldnt live with myself if i freeze up. I mean she pretty short too so it would make it easier. Plus i'm beautiful /endflex
July 24, 2011 @ 23:58:41 PM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
she got a lil' booty on her


July 25, 2011 @ 00:46:05 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
Originally posted by Inactive User
I need to get rich before taking her into consideration


.

Fuck a Selena Gomez, if I was Justin Beiber this would be my main bitch.

Diggy need to bag this bitch so he can let us know how that coochie feelin in some subliminals.
July 25, 2011 @ 00:47:55 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
nikka I got 20 bucks that says you'd freeze up if you even saw her across the street


Depends on if we talking about her if she was an average bitch. Her being a semi-celebrity is a factor.
July 25, 2011 @ 00:55:10 AM
Post: 846
Join Date: May 2011
.

Fuck a Selena Gomez, if I was Justin Beiber this would be my main bitch.

Diggy need to bag this bitch so he can let us know how that coochie feelin in some subliminals.


man i swear to god if diggy fuck with her before i do he catchin' a cold fade
July 25, 2011 @ 01:03:08 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
man i swear to god if diggy fuck with her before i do he catchin' a cold fade




@ you thinking you gonna bust this girl's skins anytime in your natural life
July 25, 2011 @ 01:04:54 AM
Post: 1205
Join Date: Apr 2009
Location: stankonia

www.twitter.com/tonysteak

July 25, 2011 @ 01:06:37 AM
Post: 846
Join Date: May 2011


@ you thinking you gonna bust this girl's skins anytime in your natural life


yes.

i will.
July 25, 2011 @ 13:00:52 PM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town


@ you thinking you gonna bust this girl's skins anytime in your natural life


dat gif, dead
July 25, 2011 @ 14:08:08 PM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
The things ya'll nerd ass ♥♥♥♥♥s be saying... My god. Sheltered ass ♥♥♥♥♥s.


♥♥♥♥♥s arguing about a girl they will never meet in real life...lmao
July 26, 2011 @ 14:24:37 PM
Post: 475
Join Date: May 2011

always good to up this thread
July 26, 2011 @ 15:14:02 PM
Post: 4370
Join Date: Jul 2008
Location: California
everyone shut the fuck up

^more gifs like that
July 26, 2011 @ 15:57:19 PM
Post: 2126
Join Date: Apr 2008
foursome with ariana, victoria justice, and demi smokeyface.

assuming they are legal.
July 26, 2011 @ 16:00:46 PM
Post: 475
Join Date: May 2011
foursome with ariana, victoria justice, and demi smokeyface.

assuming they are legal.


All 18

edit:
July 30, 2011 @ 20:54:42 PM
Post: 265
Join Date: Jun 2011
Location: Troll City
For some reason, i don't think this chick is a virgin, nor do i think diggy could get her right now considering hes only 16 maybe in the future though when hes older.
July 30, 2011 @ 20:56:13 PM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
^^^ i said diggy cause he and just beiber the only young famous ♥♥♥♥♥ i know
July 30, 2011 @ 21:48:39 PM
Post: 440
Join Date: Feb 2010
Location: vansterdam
^^^ i said diggy cause he and just beiber the only young famous ♥♥♥♥♥ i know

dis ♥♥♥♥♥ be gettin in

July 30, 2011 @ 21:51:45 PM
Post: 1688
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles
^
The fuck is that?
July 30, 2011 @ 23:04:42 PM
Post: 2063
Join Date: Nov 2008
Location: Bay Area
jaden smith

will smith's son
July 30, 2011 @ 23:07:23 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Jaden Smith and Willow Smith... Smh

Will Smith, the fuck are you doin?

.

July 31, 2011 @ 00:45:29 AM
Post: 975
Join Date: Jul 2011
Location: LA
.
July 31, 2011 @ 00:46:09 AM
Post: 2122
Join Date: Nov 2010
damn just imagine her in her 40s.smokeyface
July 31, 2011 @ 00:47:10 AM
Post: 975
Join Date: Jul 2011
Location: LA
Hahaha...no...that's terrible blinkyeyes smh
July 31, 2011 @ 00:50:50 AM
Post: 2063
Join Date: Nov 2008
Location: Bay Area
nah she looks like the typa chick that will look cute even when she's older
July 31, 2011 @ 01:01:48 AM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
Originally posted by Inactive User
damn just imagine her in her 20s.smokeyface


.
July 31, 2011 @ 01:04:22 AM
Post: 519
Join Date: Dec 2008



July 31, 2011 @ 01:05:33 AM
Post: 1920
Join Date: May 2011


@ you thinking you gonna bust this girl's skins anytime in your natural life


excellent gif. I have a man crush on cam'ron, the ♥♥♥♥♥ is straight hilarious
July 31, 2011 @ 01:06:05 AM
Post: 975
Join Date: Jul 2011
Location: LA
nah she looks like the typa chick that will look cute even when she's older


Uh uh dis... right here... is her.... prime
Please login first to reply.
x