Pick Ups: 2011

August 20, 2011 @ 11:40:45 AM
Post: 602
Join Date: Jun 2011
Location: America
..........

do u view me? do u see my maneuvers?

August 20, 2011 @ 12:36:37 PM
Post: 115
Join Date: Jun 2011
Location: Dubb.
The quality sucks period, whether it's your first pair, second or third..
August 20, 2011 @ 12:38:08 PM
Post: 171
Join Date: Jan 2011
Location: MNL
Love the takas
August 20, 2011 @ 12:58:37 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ


i had quite the night>smh>smh>smh


Whoader
August 20, 2011 @ 13:40:17 PM
Post: 307
Join Date: Mar 2009
Location: 714
Recent pick ups


August 20, 2011 @ 15:27:28 PM
Post: 796
Join Date: Dec 2008
Location: Seattle


i had quite the night>smh>smh>smh


woah take it easy mang
August 20, 2011 @ 15:31:53 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ


Where to cop gum sole Cons.
August 20, 2011 @ 16:30:05 PM
Post: 125
Join Date: May 2007
Location: Cleveland
August 20, 2011 @ 16:43:10 PM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
lol @ this page
August 20, 2011 @ 16:50:39 PM
Post: 381
Join Date: Jun 2011


i had quite the night>smh>smh>smh


whoa der boi dont go der boi
August 20, 2011 @ 19:38:09 PM
Post: 326
Join Date: Jan 2007
Location: San Francisco
for gym/running


got these RRLs. but fit is a bit big for me. selling them. 32x32 low straight hit me up.

August 20, 2011 @ 20:48:44 PM
Post: 2960
Join Date: Sep 2010
Originally posted by Inactive User


.
August 20, 2011 @ 21:03:56 PM
Post: 192
Join Date: Dec 2008
picked this up today &)









smokeyface
August 20, 2011 @ 21:27:47 PM
Post: 183
Join Date: Dec 2010
Location: Chicago
Recent pick ups



Info on the black conv? and that purp vans? smokeyface
August 20, 2011 @ 21:36:27 PM
Post: 771
Join Date: Jun 2009
whaaat smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
August 20, 2011 @ 21:39:32 PM
jaded
Forum Moderator
Post: 8321
Join Date: Feb 2008
Location: ಠ______ಠ
picked this up today &)



smokeyface


is that a dealership badge they put on there??

i'm the best mayne, i deed it

August 20, 2011 @ 21:59:13 PM
Post: 192
Join Date: Dec 2008
is that a dealership badge they put on there??


lmao yeah, gonna have to get that shit removed
August 20, 2011 @ 22:03:14 PM
jaded
Forum Moderator
Post: 8321
Join Date: Feb 2008
Location: ಠ______ಠ
lmao yeah, gonna have to get that shit removed


just put a hair drier on it, it'll warm up the adhesive enough for you to pull it off yourself, then use some wax to take off any residue that's left.

i'm the best mayne, i deed it

August 21, 2011 @ 00:32:49 AM
Post: 456
Join Date: Apr 2009
Location: Japan
August 21, 2011 @ 11:10:15 AM
Post: 381
Join Date: Jun 2011
those shoes aint bad

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 21, 2011 @ 13:43:55 PM
Post: 353
Join Date: Sep 2010
this weekend


Livestrong Free Run 2s & Janos
August 21, 2011 @ 15:51:02 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Nice E92 up there

.

August 21, 2011 @ 16:08:21 PM
Post: 502
Join Date: Jun 2011
August 21, 2011 @ 17:45:05 PM
Post: 2348
Join Date: Sep 2008
Location: Bronx, New York / Los Angeles, CA
picked this up today &)



My favorite color, along with white, for this model.
August 21, 2011 @ 20:12:19 PM
Post: 400
Join Date: Nov 2010
Location: Your Mom\'s Couch, Eating Yogurt
this weekend


Livestrong Free Run 2s & Janos


damn, im feeling those free runs, might cawp for the gym

This new layout is a disappointment

August 21, 2011 @ 21:13:46 PM
Post: 326
Join Date: Jan 2007
Location: San Francisco
last pickup for a while


August 21, 2011 @ 21:40:33 PM
Post: 436
Join Date: Oct 2009




One of my grails from Number (N)ine final season
August 21, 2011 @ 22:01:54 PM
Post: 889
Join Date: Feb 2010
Location: ghetto land
^ thats dope

Thanks to your great photography skills I can really tell what it is

Black Panther member

August 21, 2011 @ 22:27:23 PM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
thundercat hooooo


This topic is locked, replies are no longer accepted.
x