C-styles the legendary vol. Video

August 11, 2011 @ 01:10:48 AM
Post: 360
Join Date: Nov 2010
this shit cray.
August 11, 2011 @ 01:10:48 AM
Post: 159
Join Date: Sep 2010
My ♥♥♥♥♥♥aaaaaaaaaa
August 11, 2011 @ 01:10:51 AM
Post: 2800
Join Date: Jan 2010
Its pre tit job tho. It'll do I suppose
August 11, 2011 @ 01:10:53 AM
Post: 685
Join Date: Jun 2011
Location: Chicago
you see?? fuck would i lie for, wheres my apology??!
August 11, 2011 @ 01:10:55 AM
Post: 2070
Join Date: Jun 2009
Location: LA/Iowa

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

August 11, 2011 @ 01:11:04 AM
Post: 5674
Join Date: Jan 2008
Currently Active Users Viewing This Thread: 72 (53 members and 19 guests)

HYPE
August 11, 2011 @ 01:11:06 AM
Post: 28
Join Date: Jun 2011
It's legit.
August 11, 2011 @ 01:11:09 AM
Post: 340
Join Date: May 2011
wtf! i cant view wmv on mac
August 11, 2011 @ 01:11:18 AM
Post: 2479
Join Date: Jul 2009
fuck...now i gotta buy chypenstyles next album.
August 11, 2011 @ 01:11:18 AM
Post: 271
Join Date: Jan 2010
I seent it!
August 11, 2011 @ 01:11:31 AM
Post: 889
Join Date: May 2011
Location: san jose
I fuck wit you chyphen. smokeyface

.

August 11, 2011 @ 01:11:36 AM
Post: 614
Join Date: Feb 2010
Location: Los Angeles
wtf! i cant view wmv on mac


same..fuckkkk
August 11, 2011 @ 01:11:51 AM
Post: 1076
Join Date: Nov 2010
Location: 91
C-styles daps!!! Daps mah dude
August 11, 2011 @ 01:11:59 AM
Post: 1449
Join Date: Jun 2011
wtf? how a nicca suppose to view on a mac? trollin bitch
August 11, 2011 @ 01:12:08 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

August 11, 2011 @ 01:12:08 AM
Post: 2346
Join Date: Mar 2008
Location: san francisco
nice meat

X

August 11, 2011 @ 01:12:09 AM
Post: 1378
Join Date: Jul 2010
Location: $NYC$
That shit cray
August 11, 2011 @ 01:12:41 AM
Post: 811
Join Date: Feb 2009
Location: Chi
it's really happening.
August 11, 2011 @ 01:12:47 AM
Post: 2126
Join Date: Apr 2008
ayo i just uploaded a dummy video to pornhub and AINT NO WAIT TIME

BAN THIS TRIFLIN ASS ♥♥♥♥♥ DOE
August 11, 2011 @ 01:12:54 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
is this real life?
August 11, 2011 @ 01:12:54 AM
Post: 1076
Join Date: Nov 2010
Location: 91
same..fuckkkk


GET vlc
August 11, 2011 @ 01:13:22 AM
Post: 1046
Join Date: Jun 2011
Location: San Antonio
You make me wanna crawl out of bed and turn my pc on.

Lol watch you get viruses out the ass

FPM - MUCKFATH

August 11, 2011 @ 01:13:47 AM
Post: 287
Join Date: Sep 2009
Location: La Jolla, CA
lol its real no troll
August 11, 2011 @ 01:13:48 AM
Post: 1361
Join Date: Jun 2009
Location: Memphis
lmaooooooooooooooooooooooooooooooooo dis ♥♥♥♥♥ is for real *DEAD* epic ass thread

WE TRIPPY MANE

August 11, 2011 @ 01:14:07 AM
Post: 574
Join Date: Feb 2009
change vote to betty smokeyface
August 11, 2011 @ 01:14:12 AM
Post: 792
Join Date: Mar 2010
yo, upload the whole shit my ♥♥♥♥♥! just put it on and go to sleepsmokeyface
August 11, 2011 @ 01:14:17 AM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
haha legendary
August 11, 2011 @ 01:14:54 AM
Post: 889
Join Date: May 2011
Location: san jose
so is the full vid ever gonna come?

.

August 11, 2011 @ 01:14:55 AM
Post: 811
Join Date: Feb 2009
Location: Chi
epic thread!
August 11, 2011 @ 01:15:04 AM
Post: 606
Join Date: Feb 2010
Location: Greater Los Angeles area
If you dont have VLC player, you aint about dat life.

C-STYLES:

Please login first to reply.
x