WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

June 06, 2012 @ 17:48:55 PM
Post: 412
Join Date: Apr 2012
Location: Boston, MA
Rainy day in Boston...



lol at fake supras.


Sorry I'm responding late been busy...there ain't nothing fake about my supras fam...and to the others I wear what I like regardless what year they came out...there still a supra classic and the brand fell off after they stop being creative...

instagram- @phantom_lounge_617...

June 06, 2012 @ 17:52:33 PM
Post: 2332
Join Date: May 2011
Location: #OYYOY
Rainy day in Boston...



lol at fake supras.


Sorry I'm responding late been busy...there ain't nothing fake about my supras fam...my fault if you got put on with the bieber fever...


June 06, 2012 @ 17:55:42 PM
Post: 412
Join Date: Apr 2012
Location: Boston, MA
@ ape...lol, my bad I know I'm days late...

instagram- @phantom_lounge_617...

June 06, 2012 @ 18:08:07 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago


June 06, 2012 @ 18:25:31 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ


BEEN WAITING FOR THESE TO DROP. WHERE2COP.
June 06, 2012 @ 18:27:57 PM
Post: 1512
Join Date: Nov 2011
I got them from the Kenzo Website man, Not too many sizes left but you might be in luck
June 06, 2012 @ 18:29:12 PM

Inactive User





Swear this nigga switches ethnicities.
June 06, 2012 @ 18:43:05 PM
Post: 352
Join Date: Aug 2008
Location: toronto/seoul
m__achu - What size did you get in that UU T-shirt?

size large, it's biggest size u can order online.
June 06, 2012 @ 19:23:18 PM
Post: 274
Join Date: Aug 2009
Location: Aotearoa
yht0mit, R. and a few others keeping it good!
June 06, 2012 @ 20:49:26 PM
Post: 1912
Join Date: Jul 2010
Location: socal
nice

www.headhunterla.com

June 06, 2012 @ 20:54:09 PM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011

shitty camera quality, but oh FUCKING WELL.

hat - Only NY
harrington - Mister (from 2010 though)
henley - Bodega
pants are Mister
boots are Amongst Friends field boots.
June 06, 2012 @ 21:19:59 PM
Post: 313
Join Date: Mar 2012
Location: VA
^^^^^Info on allllat and wtf is that video its trippy af.

off top

June 06, 2012 @ 21:37:58 PM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
Aweseez leanin hard smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
June 06, 2012 @ 21:38:04 PM
Post: 1810
Join Date: Jun 2011
^^^^^Info on allllat and wtf is that video its trippy af.

yea i edited my post with everything. and haha, its a music video for an album with a compilation of songs. shabazz palaces are smokeyface
June 06, 2012 @ 22:44:10 PM
Post: 2787
Join Date: Jan 2009
Location: Chuo_Osaka
Rainy day in Boston...



lol at fake supras.


Sorry I'm responding late been busy...there ain't nothing fake about my supras fam...and to the others I wear what I like regardless what year they came out...there still a supra classic and the brand fell off after they stop being creative...


Niggas on here frontin back in 07-08 shit was flames, lo green camo was ill...

Don't badmind me.

June 06, 2012 @ 22:48:33 PM
Post: 6440
Join Date: Jan 2007
Location: Greater Milan metro area , italy
Dope fit Brian love the JP's

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 06, 2012 @ 23:07:32 PM
Post: 1050
Join Date: Aug 2008
Location: NC

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 06, 2012 @ 23:45:43 PM
Post: 4158
Join Date: Apr 2009


June 06, 2012 @ 23:48:26 PM
Post: 345
Join Date: Mar 2009
Location: Virginia Beach, VA
troy info on denim ?

millions

June 06, 2012 @ 23:51:25 PM
Post: 4158
Join Date: Apr 2009
odd future
June 06, 2012 @ 23:57:54 PM
Post: 105
Join Date: Apr 2012
Location: nyc
June 07, 2012 @ 00:33:24 AM
Post: 785
Join Date: Sep 2010
Location: SFC
haven't posted in a while. Just whatever

June 07, 2012 @ 01:09:22 AM
Post: 1587
Join Date: Dec 2011
Location: Vermont

hat - Only NY

Adirondack? Lemme cop that shit!

chadacadabra.tumblr.com

June 07, 2012 @ 02:36:36 AM
Post: 117
Join Date: Sep 2011
Location: Paris, France


Got chilly this morning


yes I see some progress I realy like the fit (sell me your arabian hoodie please haha)

dat wdywt revival smokeyface smokeyface
June 07, 2012 @ 02:40:49 AM
Post: 1515
Join Date: Apr 2012
Location: San Francisco
now i want a arabic hoodie hah. arabia gang biiitch.
June 07, 2012 @ 02:50:23 AM
Post: 1215
Join Date: Jul 2006
Location: Toronto
I think the NBs are lame but yea kellys has progressed

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

June 07, 2012 @ 02:55:10 AM
Post: 146
Join Date: May 2012
Location: United States
The NBs are ugly as fuck
June 07, 2012 @ 03:01:27 AM
Post: 67
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
now i want a arabic hoodie hah. arabia gang biiitch.


Just got done watching the video for Mercy?
June 07, 2012 @ 03:46:29 AM
Post: 1691
Join Date: Aug 2010
Location: Miami, FL
j3rm post a fit nikka

le detail

hndlz.tumblr.com

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x