WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

July 08, 2012 @ 02:14:22 AM
Post: 1511
Join Date: Jan 2010
.........
July 08, 2012 @ 02:16:03 AM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
tonight to turn up
(Invalid img)




supreme
supreme
supreme
supreme
damn pk ain't even here. why you shootin unnecessary shots for?
July 08, 2012 @ 02:22:09 AM
Post: 3188
Join Date: Aug 2009
Location: Toronto
the fuck is this shit?
ban.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

July 08, 2012 @ 02:22:31 AM
Post: 1564
Join Date: Jun 2009
Fit is one of the best of the year

no
July 08, 2012 @ 02:50:09 AM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

July 08, 2012 @ 03:02:05 AM
Post: 51
Join Date: Jan 2012
Location: norwalk, ct
July 08, 2012 @ 03:02:08 AM
Post: 2332
Join Date: May 2011
Location: #OYYOY
the fuck is this shit?
ban.
July 08, 2012 @ 03:04:53 AM
Post: 1228
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
(Invalid img)
HUF
Bape X OF
Alpha Khakis
WTap


Is that your sister's disney princess blanket or yours?
July 08, 2012 @ 03:37:29 AM
Post: 447
Join Date: Nov 2011
Location: Toronto
Kelley shut the fuck up fatty
July 08, 2012 @ 04:03:09 AM
Post: 639
Join Date: Jan 2012
Location: NY/Richmond
thread is trash. horrendous. i'm embarrassed for y'all niggas

said PenisKing, ruler of all fake yeezys, lord of taking dick
July 08, 2012 @ 04:09:14 AM
Post: 450
Join Date: Oct 2010
today up to SF

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 08, 2012 @ 05:11:55 AM
Post: 205
Join Date: Jun 2012
been a while since i bodied this thread
last night trynna function

throwback shit right here


yoga flame smokeyface
July 08, 2012 @ 05:58:11 AM
Post: 2332
Join Date: May 2011
Location: #OYYOY
thread is trash. horrendous. i'm embarrassed for y'all niggas

said PenisKing, ruler of all fake yeezys, lord of taking dick


I've ethered 3 2012 members out of existence. don't fuck around and make me catch another body
July 08, 2012 @ 06:09:10 AM
Post: 2216
Join Date: Feb 2010
Location: so flo
Mirror shot cause


upthefunk

July 08, 2012 @ 06:17:31 AM
Post: 182
Join Date: Oct 2008
Location: VA
Originally posted by Inactive User

Supreme
Stussy
ON
Vans


Looking like some pubescent kid, grow some leg hair. legs look hideous


what kind of nigga are you peepin this dudes legs
July 08, 2012 @ 06:19:15 AM
Post: 842
Join Date: Sep 2008
Location: Des Moines
^green lookin good bruh

what shoes?
July 08, 2012 @ 06:22:46 AM
Post: 249
Join Date: Jun 2011
Originally posted by Inactive User
Mirror shot cause


nice cambells sk8 his
July 08, 2012 @ 06:24:00 AM
Post: 303
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
thread is trash. horrendous. i'm embarrassed for y'all niggas

said PenisKing, ruler of all fake yeezys, lord of taking dick


I've ethered 3 2012 members out of existence. don't fuck around and make me catch another body

stfu penisking.
July 08, 2012 @ 06:24:50 AM
Post: 1975
Join Date: Apr 2008

www.nagoyayom.com

July 08, 2012 @ 06:48:02 AM
Post: 626
Join Date: Sep 2011
July 08, 2012 @ 06:53:11 AM

Inactive User

July 08, 2012 @ 06:55:33 AM
Post: 626
Join Date: Sep 2011
yup, downtown san jose ^
July 08, 2012 @ 06:57:39 AM

Inactive User

yup, downtown san jose ^


I used to go there years ago, weird finding that
July 08, 2012 @ 07:10:57 AM
Post: 176
Join Date: Mar 2012
Location: The Rpreme

The Rpreme

July 08, 2012 @ 07:39:24 AM
Post: 31
Join Date: Jul 2012


10 Corso Como.
Topman.
Pendleton X Opening Ceremony.
Louis Vuitton.
July 08, 2012 @ 07:48:02 AM
Post: 911
Join Date: Oct 2010
July 08, 2012 @ 07:49:21 AM
Post: 1208
Join Date: Jul 2010


10 Corso Como.
Topman.
Pendleton X Opening Ceremony.
Louis Vuitton.

July 08, 2012 @ 07:51:28 AM
Post: 1912
Join Date: Jul 2010
Location: socal


Shit
Shittier
Shit x Doodoo
Pooey Shitton

fixed,
you made everything look like shit

www.headhunterla.com

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x