WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

September 14, 2012 @ 11:47:09 AM
Post: 398
Join Date: Feb 2010
Location: florida
visvanzzz


And for everyone asking about my denim it is Uniqlo jeans that I tapered and then waxed my self at home and this is the end product.
September 14, 2012 @ 12:10:16 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle


your legs look about 3cms long.. tha fuck

The camera is about a foot above me and I'm about 3 feet away from it so I have a smaller profile
Get your photo game up

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 14, 2012 @ 12:12:23 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
You're right, that belongs in a gallery.
September 14, 2012 @ 13:13:18 PM
Post: 120
Join Date: Jun 2012


September 14, 2012 @ 13:59:06 PM
Post: 600
Join Date: Mar 2006
Location: Anywhere


Supreme.
Supreme.
Pendleton X Taka Hayashi X Vans.
Dior.
Supreme.


Do you live in Japan? Every wannabee streetwear head here dresses like this, and it disgusts me. I hate all that Mayan/American Indian pattern stuff. One in a while I see maybe a backpack that strikes me, but I think it's just way too ridiculous.
September 14, 2012 @ 15:07:14 PM
Post: 3671
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905


You're like the shittier version of street etiquette. Might have to ask JKissi some tips.

Instagram: @esoJlaziR

September 14, 2012 @ 15:48:05 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle
Originally posted by Inactive User
You're right, that belongs in a gallery.

right next to the mona lisa in the louvre

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 14, 2012 @ 15:49:45 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle




but i can eat a whopper

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 14, 2012 @ 16:22:04 PM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI


Supreme.
Supreme.
Pendleton X Taka Hayashi X Vans.
Dior.
Supreme.


tacky

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

September 14, 2012 @ 16:22:52 PM
Post: 1208
Join Date: Jul 2010


Supreme.
Supreme.
Pendleton X Taka Hayashi X Vans.
Dior.
Supreme.


1. Cuff that denim less
2. Take off that shirt and replace it with a solid colour e.g. plain white
3. You may keep these socks, but
4. Burn/ retire those slip-ons permanently and use some all white/black authentics/CPs/ something similar
5. You're now ready to post

You're obviously making a statement with all that navajo/aztec but seriously nigga it looks disgusting.

lol @ dumbfuck tryna correct this fool's style
it's useless no one's gonna listen to you, loser.
September 14, 2012 @ 16:37:34 PM
Post: 446
Join Date: Jul 2012
^^for real, let the man dress

its funny u guys diss hypebeasts but damn near force niggas to dress like u guys
September 14, 2012 @ 16:45:15 PM
Post: 445
Join Date: Jul 2010


Supreme.
Supreme.
Pendleton X Taka Hayashi X Vans.
Dior.
Supreme.

topman
topman
topman
topmanxtopmanxtopman
topman
get the fukc out
September 14, 2012 @ 16:52:18 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle
^^for real, let the man dress

its funny u guys diss hypebeasts but damn near force niggas to dress like u guys

slum dog navojoh lifestyle might not make it

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 14, 2012 @ 16:53:11 PM
Post: 446
Join Date: Jul 2012
^^ur a faggot stfu
September 14, 2012 @ 16:56:17 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle
I am king zeek

Wehatelondon has no connections to king zeek
This message has been brought to you by wehatelondon
I'm wehatelondon and I approve this message

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 14, 2012 @ 17:00:42 PM
Post: 56
Join Date: Jun 2012
Originally posted by Inactive User


j.crew
uu
lvc
colehaan
hehe


Info on the tee and Cole Haans? Very nice.
September 14, 2012 @ 17:05:19 PM
Post: 818
Join Date: Apr 2012


Supreme.
Supreme.
Pendleton X Taka Hayashi X Vans.
Dior.
Supreme.


Supreme.
Supreme.
Pendleton X Taka Hayashi X Vans.
Dior.
Supreme.

so clearly a troll.. he's wearing no supreme. please stop feeding him.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

September 14, 2012 @ 17:35:21 PM
Post: 274
Join Date: Aug 2009
Location: Aotearoa
September 14, 2012 @ 17:39:05 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
skirt pants
September 14, 2012 @ 18:22:18 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: New England


did you pop the tongues on your vans?

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

September 14, 2012 @ 18:27:49 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: New England
Originally posted by Inactive User

Jcrew sand hat
Sweater from I hate ugly
CBB shorts.

.

.

.

.

and a fuck you.


Is this really you?????????????? Tagged pics nao. I'm in disbelief.

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

September 14, 2012 @ 18:29:52 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: New England
wehatelondon suspended thou

the god is even mentioned in his absence







Clean haircut though.

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

September 14, 2012 @ 19:05:56 PM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
What is Love? Lmao

Beats by Prey Headphones
Sacrost Polo
Cup of Joe.

:)

September 14, 2012 @ 19:07:26 PM
Post: 445
Join Date: Jul 2010


did you pop the tongues on your vans?
hhahah i swear i laughed my ass off when i saw this hahaha the tounges so small still poppin hahahah
September 14, 2012 @ 19:11:11 PM
Post: 498
Join Date: Nov 2010

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 14, 2012 @ 19:34:02 PM
Post: 9
Join Date: Nov 2011
Location: United States


did you pop the tongues on your vans?
hhahah i swear i laughed my ass off when i saw this hahaha the tounges so small still poppin hahahah


i honestly didn't try it lol it's just how the pants laid. but i guess it really makes that big of a difference so trust me i'll be sure it never happens again...
September 14, 2012 @ 19:55:38 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: New England
Originally posted by Inactive User
What is Love? Lmao

Beats by Prey Headphones
Sacrost Polo
Cup of Joe.


This can't be life. Say it ain't so dog.

On a side note, you looking a lot like franalations in that pic.

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

September 14, 2012 @ 20:04:48 PM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
^ come on dm your not that ignorant bruh come on lol.
Lol @ people thinking that the dude from NeverShoutNever is a HB user and getting infuriated at him

:)

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x