From arguing to stabbing Vol. nigga might snitch on me

May 08, 2012 @ 16:39:59 PM
Post: 393
Join Date: Feb 2012
nigga said ARDACITY

LMAO


LOL

follow me on instagram bluntfetish

May 08, 2012 @ 16:54:55 PM
Post: 1102
Join Date: Mar 2011
nigga has the ardacity to stab a fool while hes already incomepassidaded
May 08, 2012 @ 17:01:36 PM
Post: 397
Join Date: Feb 2012
Location: US
smfh niggas gettin mad trolled in dis thread
May 08, 2012 @ 17:03:36 PM
Post: 1102
Join Date: Mar 2011
^ you a fuck nigga if u gotta tell everybody theyre bein trolled
the sky is blue
May 08, 2012 @ 23:38:51 PM
Post: 645
Join Date: Jul 2010
Location: America's finest city
Cut his brake lines.
May 08, 2012 @ 23:41:24 PM
Post: 427
Join Date: Apr 2009
lold at ardacity
May 09, 2012 @ 00:00:20 AM
Post: 1208
Join Date: Jul 2010
May 09, 2012 @ 02:22:54 AM
Post: 298
Join Date: Jan 2009
kiss and make up with him gay boi.
May 09, 2012 @ 02:32:12 AM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
my friend had some dudes approach him and start fucking him up at his house on a front lawn at a party

he pulled his blade out and stabbed dude

didnt get in any trouble what so ever
May 09, 2012 @ 02:37:19 AM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
nigga has the ardacity to stab a fool while hes already incomepassidaded


I c what u did der
May 09, 2012 @ 02:45:34 AM
Post: 1588
Join Date: Jun 2006
Location: South Carolina, Tha 803
Stabbing? That's not cool bro.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

May 09, 2012 @ 02:50:16 AM
Post: 2063
Join Date: Nov 2008
Location: Bay Area
ardacity...... still laughing
May 09, 2012 @ 05:24:13 AM
Post: 660
Join Date: May 2011
Location: Bucket West
when keeping it real goes wrong
May 09, 2012 @ 06:13:16 AM
Post: 1358
Join Date: Jan 2012
Location: Banlieue
nigga said ARDACITY

LMAO


this lol i fucking died.

Be about it

May 09, 2012 @ 11:00:33 AM
Post: 946
Join Date: Jan 2007
Location: CA all day
"he was drunk and fell on it"
May 09, 2012 @ 13:25:50 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
lmao nigga said ardacity.

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

May 09, 2012 @ 13:33:59 PM
Post: 2173
Join Date: Feb 2006
Location: Los Angeles
Ur lucky u stopped at one stab. If some no talent ass clown was all up in my crib drunk as a skunk talkin bout how he gonna bang my sister, better believe his throat gettin slashed
May 09, 2012 @ 16:16:37 PM
Post: 817
Join Date: Feb 2012
Location: California
You can educate mothafuckas in the pen with that vocab of yours b. Real shit. Got a nigga flexin for the dictionary and shit
idk B, last time i went to jail niggas was talking bout Gandhi and Budda's philosophy like damn nigga how fucking long have u been here? Niggas dont play in jail, especially with politics, and if u frail and dont know wat that means, they play he race card. Shit, mexicans get beat up for not working out once they claim to be a southsider. But anyway, the dude wants to say i invited him over my house and i set him up. Tried robbing him in my own place and stab ex them, now this is the fucked up thing, he might get away with it cuz my history involves spending time in jail, mental institutuons, making death threats, acts of terrorism.. so he bitch nigga since he was my friend knows about this so like the bitch nigga that he is he might use that his own fucking mother told me he made a loan to pay for a lawyer that piece of shit reLly wants me in jail now come to think about it i might 187 his ass and say in court i'm insane, show them he dates and times i been in the looney, done deal, spend 2 years in an asylum, i win, backstab ing ass nigga dead. I just might B

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

May 09, 2012 @ 16:35:36 PM
Post: 817
Join Date: Feb 2012
Location: California
my friend had some dudes approach him and start fucking him up at his house on a front lawn at a party

he pulled his blade out and stabbed dude

didnt get in any trouble what so ever
fucked up thing is, I'm hispanic with a somewhat violent record, the dude that got disrespectful with words at my house is white and going to college, plus right now i got no job doin community service, what the bitch made judges and DA is gonna see and say is that Im not doin shit with my life besides paying punishment for what I have done wrong, in the oher hand, that white slimey ass slithering snake is going to college and is married, they gonna think im just a crazy muthafucka stabbing dudes at my crib over arguements, my sister was not at the house at that time, she happened to have bought more beer for us, as she is leaving the slimey ass spineless snake has something to say about my sister's figure in which i dont fucking play, told him to relax we'll call some hoes, then the nighas nerve strike and he says nah (my name) I wanna fuck your sister not some other hoes.. at this point my blood was boiling on some tea kettle shit so i told him alright Jake, you gotta go home urtalking non sense, he then says let me just fuck yo sister and i'll leave i gave that fucking white devil the hardest straight right punch in my life on some mayweather shit, dudes head bobnled back and he fell since me and him dranked 2 32packs back to back, I felt the fucking anger and hate in me so ifuckkng stomped him out in my supras and kept kicking him in the throat and ribs, dude gets revived on some Zeus God of Olympus shit, gets up, pulls out some type of military knife and i fucken ran from that bitch, told him to relax and take ass kicking like a true man, u cant justsay stupid shit like that, im from the hood u know? But no the nigha wants to kill me so i run to the kitchen and tank god the floor was barely mopped by my sister earlier that white piece of shit falls to the floor and i see the knife on he floor initially i just kick him some more but then the hate in my heart comes out again and i see the mnife, pick it up, did a quick stab to his ribcage, didnt let the whole blade inside jut half cuz i didnt want to murk him on some 25 to life jail time tip, he lays on the ground until my sis comes home, she calls his older bro to come pick him up, I argue with his ass too but he soon realized the hole in his brothers stomach so he leaves immediately with the swiftness, days later i got some lawyer muthafucker telling me im gonna be trialed...

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

May 09, 2012 @ 17:56:05 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
LMAO. This can't be life. 4/10. Somewhat convincing cuz some dudes really are this dumb.

You're assed out bro. Even if they don't charge you for the stabbing, you'll still go down for throwing the first punch. LOL at confessing that you're going to fake insanity like they're not gonna check your internet history. Good luck on your attempted murder rap.

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

May 09, 2012 @ 18:02:55 PM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI
lol yea you should murder him. That way you definitely wont do jail time.


.

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

May 09, 2012 @ 18:09:17 PM
Post: 2328
Join Date: Mar 2012
Location: Boston
This thread got me dieing. This shit can't be forreal
May 09, 2012 @ 18:28:43 PM
Post: 723
Join Date: Nov 2011
my friend had some dudes approach him and start fucking him up at his house on a front lawn at a party

he pulled his blade out and stabbed dude

didnt get in any trouble what so ever
fucked up thing is, I'm hispanic with a somewhat violent record, the dude that got disrespectful with words at my house is white and going to college, plus right now i got no job doin community service, what the bitch made judges and DA is gonna see and say is that Im not doin shit with my life besides paying punishment for what I have done wrong, in the oher hand, that white slimey ass slithering snake is going to college and is married, they gonna think im just a crazy muthafucka stabbing dudes at my crib over arguements, my sister was not at the house at that time, she happened to have bought more beer for us, as she is leaving the slimey ass spineless snake has something to say about my sister's figure in which i dont fucking play, told him to relax we'll call some hoes, then the nighas nerve strike and he says nah (my name) I wanna fuck your sister not some other hoes.. at this point my blood was boiling on some tea kettle shit so i told him alright Jake, you gotta go home urtalking non sense, he then says let me just fuck yo sister and i'll leave i gave that fucking white devil the hardest straight right punch in my life on some mayweather shit, dudes head bobnled back and he fell since me and him dranked 2 32packs back to back, I felt the fucking anger and hate in me so ifuckkng stomped him out in my supras and kept kicking him in the throat and ribs, dude gets revived on some Zeus God of Olympus shit, gets up, pulls out some type of military knife and i fucken ran from that bitch, told him to relax and take ass kicking like a true man, u cant justsay stupid shit like that, im from the hood u know? But no the nigha wants to kill me so i run to the kitchen and tank god the floor was barely mopped by my sister earlier that white piece of shit falls to the floor and i see the knife on he floor initially i just kick him some more but then the hate in my heart comes out again and i see the mnife, pick it up, did a quick stab to his ribcage, didnt let the whole blade inside jut half cuz i didnt want to murk him on some 25 to life jail time tip, he lays on the ground until my sis comes home, she calls his older bro to come pick him up, I argue with his ass too but he soon realized the hole in his brothers stomach so he leaves immediately with the swiftness, days later i got some lawyer muthafucker telling me im gonna be trialed...




I can't find the scene in American History X where the Neo-Nazi portrayed by Edward Norton gets his butt cheeks spread but you get the point.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

May 09, 2012 @ 18:53:24 PM
Post: 243
Join Date: Nov 2011
Location: Portland
So let me get this straight you had the ardacity to stab a defenseless man Drunk or not
come to HB and admit that shit
then contemplate murder
then discuss defrauding the courts by faking insanity

Maybe I'm missing the larger scheme behind it all lol but,

Nigga you stupid

My suggestion is don't drop the soap
May 09, 2012 @ 19:18:27 PM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
So let me get this straight you had the ardacity to


whats an ardacity?
May 09, 2012 @ 19:37:37 PM
Post: 243
Join Date: Nov 2011
Location: Portland
[q
uote=jgrand03;http://hypebeast.com/forums/post/3435526]So let me get this straight you had the ardacity to


whats an ardacity?

SO this muthafucker that I once called a friend came over my house right, and the dude was getting mad disrespectful so I told him to leave but he wouldn't listen since he was drunk... so I fucking punched him in the face and the dude has the ardacity to pull a blade


Someone didn't read the first post or any of the other 5 post making fun of dude not being able to spell audacity
May 09, 2012 @ 20:36:14 PM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
my friend had some dudes approach him and start fucking him up at his house on a front lawn at a party

he pulled his blade out and stabbed dude

didnt get in any trouble what so ever
fucked up thing is, I'm hispanic with a somewhat violent record, the dude that got disrespectful with words at my house is white and going to college, plus right now i got no job doin community service, what the bitch made judges and DA is gonna see and say is that Im not doin shit with my life besides paying punishment for what I have done wrong, in the oher hand, that white slimey ass slithering snake is going to college and is married, they gonna think im just a crazy muthafucka stabbing dudes at my crib over arguements, my sister was not at the house at that time, she happened to have bought more beer for us, as she is leaving the slimey ass spineless snake has something to say about my sister's figure in which i dont fucking play, told him to relax we'll call some hoes, then the nighas nerve strike and he says nah (my name) I wanna fuck your sister not some other hoes.. at this point my blood was boiling on some tea kettle shit so i told him alright Jake, you gotta go home urtalking non sense, he then says let me just fuck yo sister and i'll leave i gave that fucking white devil the hardest straight right punch in my life on some mayweather shit, dudes head bobnled back and he fell since me and him dranked 2 32packs back to back, I felt the fucking anger and hate in me so ifuckkng stomped him out in my supras and kept kicking him in the throat and ribs, dude gets revived on some Zeus God of Olympus shit, gets up, pulls out some type of military knife and i fucken ran from that bitch, told him to relax and take ass kicking like a true man, u cant justsay stupid shit like that, im from the hood u know? But no the nigha wants to kill me so i run to the kitchen and tank god the floor was barely mopped by my sister earlier that white piece of shit falls to the floor and i see the knife on he floor initially i just kick him some more but then the hate in my heart comes out again and i see the mnife, pick it up, did a quick stab to his ribcage, didnt let the whole blade inside jut half cuz i didnt want to murk him on some 25 to life jail time tip, he lays on the ground until my sis comes home, she calls his older bro to come pick him up, I argue with his ass too but he soon realized the hole in his brothers stomach so he leaves immediately with the swiftness, days later i got some lawyer muthafucker telling me im gonna be trialed...

You could of just beat his ass, why stab him? Your parents ever teach you think before you do? Now this so called punk is going be free and be able to do something to your sis while your locked up, damn just think about shit before you do not that hard. Life's not a game

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

May 09, 2012 @ 21:30:11 PM
Post: 416
Join Date: Apr 2012
Location: flockaville
that would be some foul shit if he sleeps with your sister while you in jail or asylum, but i don't know if he has the ardacity to

Ig@rickrossowens

May 09, 2012 @ 21:47:18 PM
Post: 2168
Join Date: Sep 2009
Location: BLAT BLAT BLAT
Get a lawyer and delete this thread.
May 10, 2012 @ 00:28:41 AM
Post: 817
Join Date: Feb 2012
Location: California
So let me get this straight you had the ardacity to stab a defenseless man Drunk or not
come to HB and admit that shit
then contemplate murder
then discuss defrauding the courts by faking insanity

Maybe I'm missing the larger scheme behind it all lol but,

Nigga you stupid

My suggestion is don't drop the soap
I cant fake insanity i been to mental institutions and behavior centers.. niggas kno i'm on meds fuck em. and i got goons that are down to spy on that piece of shit in case he tried something funny to/at my sis/fam

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

Please login first to reply.
x