Do yall take off your shoes in the crib?

December 08, 2012 @ 02:43:33 AM
Post: 210
Join Date: May 2009
I'm asian so yeah i do<br>How bout you?<br>Do you think race plays a large role in this?<br>
December 08, 2012 @ 02:46:42 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
bare feet lifestyle might make it

He's cute? I bet he ain't #Hansum

December 08, 2012 @ 02:47:36 AM
Post: 185
Join Date: Oct 2012
I personally do ( I'm black if it matter's ) a majority of my black friends sleep in their bed with their shoes on though. The filthiest upmost dinge if you ask me.
December 08, 2012 @ 02:48:03 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
im not muslim. but i take my shoes off at the door cant have all that black shit on my carpet. 

:)

December 08, 2012 @ 02:48:08 AM
Post: 234
Join Date: Sep 2012
Who dont....?
December 08, 2012 @ 02:49:53 AM
Post: 210
Join Date: May 2009
^^^
Most of my white friends
December 08, 2012 @ 02:54:31 AM
Post: 1197
Join Date: Mar 2012
Location: South Florida
wtf i always assumed people did no matter race . 
December 08, 2012 @ 02:56:30 AM
Post: 234
Join Date: Sep 2012
Originally posted by Inactive User
^^^

Most of my white friends

they are dumb ass fuck. who don't take your shoes off when they inside.I can see if your over a friends house and your just there for a little while.
December 08, 2012 @ 02:59:03 AM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
Originally posted by Inactive User
im not muslim. but i take my shoes off at the door cant have all that black shit on my carpet. 
this nigga have carpet get some wood floor b
December 08, 2012 @ 03:00:44 AM
Post: 334
Join Date: Aug 2008
Location: orangecounty
it's comfy
December 08, 2012 @ 03:01:57 AM
Post: 577
Join Date: Oct 2012
Location: Milwaukee, WI
idk anyone that keeps em on ... smdh

fukasignature.com ... glad we have these back tho

December 08, 2012 @ 03:02:30 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
I take off my shoes unless I'm like running in to grab some shit real quick. I sometimes wear house shoes though &amp; I'm black

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

December 08, 2012 @ 03:07:54 AM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
i wear uggs
December 08, 2012 @ 03:10:00 AM
Post: 911
Join Date: Oct 2012
Location: Canada
Originally posted by Inactive User
i wear uggs
real talks UGGS be comfortable inside the house jus chillin

close the blinds tho so niggas dont think u #suss
December 08, 2012 @ 03:12:38 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
Originally posted by Inactive User
i wear uggs
Originally posted by Inactive User
real talks UGGS be comfortable inside the house jus chillin

close the blinds tho so niggas dont think u #suss
#suss

He's cute? I bet he ain't #Hansum

December 08, 2012 @ 03:13:25 AM
Post: 1920
Join Date: May 2011
i wear my raf simons and rick owens sneakers in the crib cause they so comfy.. then 10 hoes suck me 
December 08, 2012 @ 03:13:54 AM
Post: 327
Join Date: Aug 2012
always take my shoes off. i cant be having the wood floors and carpet all grimy man...
December 08, 2012 @ 04:06:00 AM
Post: 2145
Join Date: Mar 2011
Location: ♥♥♥
shoes off, im asian. 

when i lived with white folks in sd, they wore their shoes inside their carpeted house and sat on the floors in the living room and shit. 

i couldnt even stand sitting on their couches T_T 

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

December 08, 2012 @ 04:09:41 AM
Post: 334
Join Date: Aug 2008
Location: orangecounty
it feels so awkward wearing shoes in your house
December 08, 2012 @ 04:10:34 AM
Post: 9
Join Date: Oct 2012
I'm a white guy and I never wear shoes in my house, sometimes I don't wear shoes if I'm hanging out in my yard too
December 08, 2012 @ 04:10:42 AM
Post: 75
Join Date: Jul 2012
European standards so yes I do take off my shoes. I dont understand how people think its ok to walk around in shoes that are grimy from outside and bring that crap inside. Take off your shoes and save money by not having to wetvac your carpets.
December 08, 2012 @ 04:12:47 AM
Post: 2145
Join Date: Mar 2011
Location: ♥♥♥
wearing shoes inside to me is getting on your knees and trying to menuever around the house without taking off your shoes cuz its that much of a hassle to put on/take off.
only if needed tho.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

December 08, 2012 @ 04:29:44 AM
Post: 23
Join Date: Dec 2012
im white and i dont wear shoes in the house u racist fuck, wtf is wrong with u.
December 08, 2012 @ 04:39:17 AM
Post: 420
Join Date: Jul 2012
Location: California
Depends.  If i'm just chilling yeah i take them off.  It doesn't matter cause my floor cleans easily.
#woodfloorgang

#pinesol
December 08, 2012 @ 04:45:01 AM
Post: 922
Join Date: Jan 2011
Location: Toranta
You must be filthy to keep your shoes on indoors. You step in piss and shit and you don't even know it.
December 08, 2012 @ 04:46:49 AM
Post: 2049
Join Date: Apr 2012
got vinyl but still take off shoes.
December 08, 2012 @ 04:57:03 AM
Post: 1096
Join Date: Nov 2011
Location: temecula
I only take my shoes off when I sit down. We have tile everywhere in the house so idk if that makes a difference. Like if I just come home from school and I sit down to play video games i'll take them off. Idk it just kind of depends, I actually have them on right now though as I'm at the computer. All of my friends take theirs off at their houses though.
December 08, 2012 @ 06:30:51 AM
Post: 359
Join Date: Mar 2008
Location: podbarahaos
my home, yeah.. other peoples, nope.. if the weathers fucked up, then yeah, always.

ja sam tu zbog para.

December 08, 2012 @ 06:31:45 AM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol
NAW WTF THATS NASTY

free max b 2013

December 08, 2012 @ 06:37:00 AM
Post: 28
Join Date: Nov 2012
Originally posted by Inactive User
You must be filthy to keep your shoes on indoors. 
Please login first to reply.
x