I'm thinking of dropping my homie.

March 02, 2013 @ 21:51:33 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
I use to chill with this dude all the time since high school. I got a job and couldn't hang as much. Then I got a girlfriend and started college. I haven't really gotten to chill as much with this dude. Recently I have hung out with him a few times and I have found out that he has not changed at. This dude still doesn't know what he wants to do with his life. Cheats on his girl, steals, brings a gun to functions. All that Childish shit that niggas use to do. I truly think he is stuck in that high school state of mind. He has been pissing me off recently. My girl doesn't like him, my other homies don't like him. I want to make advances in my life. 

Should I just stop talking to this nigga little by little. 
Or should I just tell him I'm not his homie anymore. 
March 02, 2013 @ 21:57:06 PM
Post: 2126
Join Date: Apr 2008
how can you hang with a dude that brings a gun to functions
March 02, 2013 @ 21:59:45 PM
Post: 327
Join Date: Aug 2012
reminds me of a situation with mike ross and his best buddy trevor. drop the nigga, he's an anchor and the only thing the nigga gonna do is bring your ass trouble son.
March 02, 2013 @ 22:05:12 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
how can you hang with a dude that brings a gun to functions
He hasn't pulled it out at a function. He only brought it an left it in the car. The worst he has done from what I know with it is run up behind one of my other homies and out it to the back of his head to scare him. 
March 02, 2013 @ 23:54:05 PM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol
Yo joe is that you? What the fuck is this nigga? You got somethin to say to me? So what I brought that gun to Alicia's party you know I can't trust no new niggas and no hoes. You a fake what happened to bad boys for life? Nigga Fuck You. 

free max b 2013

March 03, 2013 @ 00:04:43 AM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!
dont tell him u dont fuck with him anymore, cuz he gon shoot you b

just go little by little
March 03, 2013 @ 00:12:50 AM
Post: 1671
Join Date: May 2011
Location: NY
you sound like a female
March 03, 2013 @ 00:49:50 AM
Post: 526
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
dont tell him u dont fuck with him anymore, cuz he gon shoot you b


just go little by little

Fly on little wing

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 03, 2013 @ 01:59:26 AM
Post: 326
Join Date: Jan 2013
Location: $ucka Free City
lol why are you ranting on hb about this
aint like anyone cares about you and your homies problem
March 03, 2013 @ 03:52:50 AM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
Hate to say it, but dude sounds like a typical loser.

Drop these people. They're poison/anchors. Sacrifices have to be made for your own advancement.
March 03, 2013 @ 04:23:14 AM
Post: 252
Join Date: Sep 2012
Location: Philadelphia
you should just stop being a vagina
March 03, 2013 @ 04:32:03 AM
Post: 106
Join Date: Feb 2013
Location: Ya 'Unties Ovaries
i came to this thread thinking you was gunna sock yah friend my nigga
March 03, 2013 @ 04:33:52 AM
Post: 11
Join Date: Mar 2013
tough love. he'll continue to be him -or- he hasta go thru his own experiences (good or bad) for him to figure out there's more to life than guns and functions... like a career... or passion... catch my drift loll

@_THEM • www.THEMEDIA.nu • www.THEMASSES.nu

March 03, 2013 @ 04:41:34 AM
Post: 2709
Join Date: Jul 2009
Location: LA
What if you drop him and he shoots you with his gun?
March 03, 2013 @ 05:07:58 AM
Post: 304
Join Date: Nov 2010
people still want to be your friend?
March 03, 2013 @ 05:11:10 AM
Post: 518
Join Date: Feb 2013
if you can't make this decision on your own then you should just tell your friend to off you. are you fucking kidding me?
March 03, 2013 @ 05:39:23 AM
Post: 3407
Join Date: Aug 2009
dont tell him u dont fuck with him anymore, cuz he gon shoot you b


just go little by little

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

March 03, 2013 @ 06:19:13 AM
Post: 2641
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
Brings guns? 

Sounds like a real nigga to me. 

hansum is 4ever

March 03, 2013 @ 08:05:33 AM
Post: 692
Join Date: Jan 2009
March 03, 2013 @ 08:10:57 AM
Post: 17
Join Date: Mar 2013
drop him now brah....no reason to have a dude like that around you'll only regret it later if you still do

-- Han dynasty --

March 03, 2013 @ 08:33:49 AM
Post: 2463
Join Date: May 2008
Location: boston

That was my first thought.
March 03, 2013 @ 08:38:57 AM
Post: 64
Join Date: Feb 2013
bad boys for life lol

Justin Holmander (owner & designer schoolzonehats.com) @schoolzonehats, @justschoolit

March 03, 2013 @ 08:51:39 AM
Post: 1875
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
I thought when you said "drop", you meant that you were gonna knock him out. Smh

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

March 03, 2013 @ 09:22:36 AM
Post: 237
Join Date: Dec 2010
reminds me of a situation with mike ross and his best buddy trevor. drop the nigga, he's an anchor and the only thing the nigga gonna do is bring your ass trouble son.
hahahaha fuck.
March 03, 2013 @ 16:06:51 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
Yo joe is that you? What the fuck is this nigga? You got somethin to say to me? So what I brought that gun to Alicia's party you know I can't trust no new niggas and no hoes. You a fake what happened to bad boys for life? Nigga Fuck You. 
This shit literally killed me lmao
March 03, 2013 @ 16:14:05 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
your homie is a reall nigga ! you a bitch boy man
March 03, 2013 @ 16:20:10 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
if you can't make this decision on your own then you should just tell your friend to off you. are you fucking kidding me?
Of course I'm kidding you. I was pissed at this nigga at the time but we have been through a lot of shit together ans have always had each others backs. I just gotta guide him in the right direction. Oh and for those niggas that think he is a real nigga. He is not. He just wants to think he is. He put a straw in his gun so it wouldn't fire. I just TrueType believe he does not know who he is yet. I was just stating that why I have been growing he has been going backwards to shit he use to do. 
I didn't need a post to decide. I thought the replies would be funny and they are. 
March 03, 2013 @ 16:37:10 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
why dont you talk with him ?? i bet you was listing to  drake when you was making this thread suss nigga
March 03, 2013 @ 17:19:04 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California
why dont you talk with him ?? i bet you was listing to  drake when you was making this thread suss nigga
Naw nigga I hate Drake. Real shit this nigga loves drake. He is always bumping all his shit in the car. He was like oh you'll understand him later. I'm like fuck drake. 
Read post above
Please login first to reply.
x