[Official] WDYWT 2013

April 05, 2013 @ 23:57:35 PM
Post: 517
Join Date: May 2009
Location: CT

All I do is eat tuna and listen to Rich Hil

April 06, 2013 @ 00:53:39 AM
Post: 1440
Join Date: Feb 2012
Location: LA
Damn, dope fit, had to give props
April 06, 2013 @ 01:12:58 AM
Post: 414
Join Date: Feb 2012
Location: NYC
\

shirt is a navy pocket tee, looks black. 

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

April 06, 2013 @ 01:53:04 AM
Post: 88
Join Date: Dec 2012
                                    
April 06, 2013 @ 02:06:26 AM
Post: 1691
Join Date: Aug 2010
Location: Miami, FL
@hndlz what sunglasses?
yall know imma brokeboi
http://www.amazon.com/John-Lennon-Style-Gold-Frame/dp/B000ULTWRG/ref=aag_m_pw_dp?ie=UTF8&m=A1SNA04RMMC2A0
Originally posted by Inactive User
They have those gaps chino online breh?
got them like 2 years ago.
i think it's these. also had a tailor to taper them.  
http://www.gap.com/browse/product.do?cid=42976&vid=1&pid=772336012
uniqlo,dockers or levis probably has better stuff tho.

hndlz.tumblr.com

April 06, 2013 @ 02:25:24 AM
Post: 3376
Join Date: Nov 2011
Location: Philadelphia
I like to swag
shitty over contrasted filter making this look even worse
"i like to swag" lol
so delusional 

Fucktard we been developed a ratio

April 06, 2013 @ 02:34:16 AM
Post: 3376
Join Date: Nov 2011
Location: Philadelphia


fuk da broke boiz lol
oh god tell me this is real 
please tell me people do this 

Fucktard we been developed a ratio

April 06, 2013 @ 03:03:14 AM
Post: 3935
Join Date: Mar 2012
Location: in yo closet
^^yup its real, its this fag on instagram who's job is to show off his expensive items that mommy's credit card brought him
April 06, 2013 @ 03:16:07 AM
Post: 763
Join Date: May 2011
Location: 626
April 06, 2013 @ 04:28:37 AM
Post: 2478
Join Date: May 2011
Location: Philly


Your Neighbors
Kirkland
Gap
Norse Projects x Pro Keds


Edit: inb4 Shino Aburame
those shoes are fire im pissed that i slept on em 

where the azn girls at

April 06, 2013 @ 08:50:06 AM
Post: 1476
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
My mommy bought me all deez clothes so I dunna what dey are.
I think its called Truckfits, Balmen, and Guchi




April 06, 2013 @ 12:07:23 PM
Post: 6440
Join Date: Jan 2007
Location: Greater Milan metro area , italy
Hndlz & Jibsta 


Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

April 06, 2013 @ 16:46:35 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
April 06, 2013 @ 18:23:37 PM
Post: 162
Join Date: Apr 2012
Location: 2010


pooooooooooooooooop
5 years
qlo x2
Undftd
April 06, 2013 @ 18:26:33 PM
Post: 1940
Join Date: Mar 2009
Location: seattle
dead @ denim fit wtf lmao 

i dont care about you

April 06, 2013 @ 18:46:51 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
yeah they are to long lol and they need a taper
April 06, 2013 @ 19:24:04 PM
Post: 25
Join Date: Mar 2013
Location: Greater Philadelphia


(Invalid img)
Maiden Noir
Heritage Research x2
Garbstore Denimz
Cripsy Jack Purcells


Master-piece

Buy for the future. Don't get played. Quality over hype.

April 06, 2013 @ 19:25:34 PM
Post: 1940
Join Date: Mar 2009
Location: seattle
jeans fit like ass bruh 

i dont care about you

April 06, 2013 @ 19:48:24 PM
Post: 25
Join Date: Mar 2013
Location: Greater Philadelphia
I'm not really happy with them, the tailor sort of fucked them up when I had them tapered. Saving for a nicer pair. They're good enough for now though.

Buy for the future. Don't get played. Quality over hype.

April 06, 2013 @ 20:17:03 PM

Inactive User

Originally posted by Inactive User
jeans fit like ass bruh 
my nigga ive been inside a male ass numerous times and i can assure u u dun wut u talkin bout bruh #rookietalk #themaleanusfitsgreat
April 06, 2013 @ 20:33:55 PM
Post: 62
Join Date: Sep 2012
Location: philadelphia
^ wait what


this thread is pure comedy
April 06, 2013 @ 20:35:33 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
April 06, 2013 @ 20:40:32 PM
Post: 616
Join Date: May 2012
Location: Cal
dem diors fitting like walmart kirkland b

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 06, 2013 @ 21:20:09 PM
Post: 190
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
dem diors fitting like walmart kirkland b
dior wont save you

IF I SHOULD DIE BEFORE I WAKE I HOPE THAT #HANSUM WILL BE GREAT

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 06, 2013 @ 22:28:44 PM

Inactive User

(Invalid img)props on you having them mags dirty



nigga u so fat ya hovaboard dont fly mane
u aint fly mane thats a sign mane 
whatcha tryin to do with ya gay face? like tryin da blue steel look but ya look like ya shittin sperm after anal mane
Ghost > you b

the flyest one in this





http://www.youtube.com/watch?v=VBOBkcMApzQ

Thom Browne
Balmain
Balenciaga
Dirt Mags

IG: @champagneghost
April 06, 2013 @ 23:05:35 PM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central


Your Neighbors
Kirkland
Gap
Norse Projects x Pro Keds


Edit: inb4 Shino Aburame
April 07, 2013 @ 00:16:23 AM
Post: 2738
Join Date: Jul 2012
Location: Columbus
Thom Browne smokeyface smokeyface smokeyface
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x