Niggas Knocking Random People Out Vol. GTA shit fam

November 15, 2013 @ 16:21:36 PM
Post: 21
Join Date: Nov 2013
what do you expect when kids are playing games like gta5 when they 4 and 5 and 6..that shit is a game to them
November 15, 2013 @ 16:34:27 PM
Post: 264
Join Date: Nov 2012
what do you expect when kids are playing games like gta5 when they 4 and 5 and 6..that shit is a game to them
Naaaaaaaaaah they've been doing this.


this shit just perpetuates the stereotype of a group of blacks. smh
MLK fought for this?? 

║▌║█║▌│║▌║▌█

November 15, 2013 @ 16:38:43 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
your not a man if youve never sucked punched a random person for no reason IMO
I have no idea how this got so many down votes.  That's some straight faggot shit.  And it's always some easy victim types.  Straight puss man.  Victimizing people should not be a game.  

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

November 15, 2013 @ 16:43:04 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
why niggas downvoting my post, u losers never fought with another male over some stupid shit, like a wrong look. if not u must have low testosterone levels
Ooooh, I misunderstood your original post. LMAO at niggas exposing their vaginas.   If you're a man, you don't need to sucker punch.  If I'm a snuff you, I want to look you straight in the eye and make sure you know that I'm the one that did this to you.  Sucker punching is mad puss.  

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

November 15, 2013 @ 16:46:48 PM
Post: 1207
Join Date: Feb 2008
This is the most stupid ass ignorant ass game; I question the future when I hear about dumb shit like this tongueface
November 15, 2013 @ 16:47:21 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
why niggas downvoting my post, u losers never fought with another male over some stupid shit, like a wrong look. if not u must have low testosterone levels
I'm not sure whats wrong w/ young niggas today... But no.. When I was a kid, the last thing I was thinking about w.r.t to silly games was inflicting bodily harm against a random adult. Something about a level or respect, fear, and it being a 'random' person must have steered me away from it. So.. yes, I've fought another male. Typically in my age group who threatened me physically. As an adult, I am all for zimmerman'ing some young fuckboi who thinks its cute to hit me.... Nobody has time for that shit .. i guess my generation understood that : "Don't fuck w/ adults.. they don't have time for games."
Zimmerman'ing?  SMH.  Zimmerman didn't defend himself. Zimmerman instigated a fight then shot a kid when he was losing.  So unless that's what you plan on doing......stalking black teens because you're racist, then picking a fight, then getting your ass whooped so you shoot them.......don't use that term. 

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

November 15, 2013 @ 17:10:56 PM
Post: 543
Join Date: Jan 2010
Location: Windy City
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
November 15, 2013 @ 17:35:38 PM
Post: 21
Join Date: Nov 2013
 Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
the fact that this post is called what it is is already playing into negative stereotypes on so many different levels that 85% already believe the hype....its not a black people thing its a people thing....read the link earthlings
http://www.cbsnews.com/2100-201_162-576190.html
November 15, 2013 @ 17:49:06 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
Look, another case where a racist person lives up to his stereotype.  Areas with poverty have higher crime rates all over the world. It has a lot less to do with race and more to do with socioeconomics.   Sounds like you already don't like black people and are looking for reasons to reaffirm you pre existing hate. 

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

November 15, 2013 @ 18:15:19 PM
Post: 543
Join Date: Jan 2010
Location: Windy City
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
Look, another case where a racist person lives up to his stereotype.  Areas with poverty have higher crime rates all over the world. It has a lot less to do with race and more to do with socioeconomics.   Sounds like you already don't like black people and are looking for reasons to reaffirm you pre existing hate. 
Okay. blushing
November 15, 2013 @ 19:47:31 PM
Post: 5676
Join Date: Jan 2008
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
I heard a story not too long ago where some kids shot a dude [visiting from Australia] cuz they were bored. fuckin psychos
November 15, 2013 @ 22:19:13 PM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
Look, another case where a racist person lives up to his stereotype.  Areas with poverty have higher crime rates all over the world. It has a lot less to do with race and more to do with socioeconomics.   Sounds like you already don't like black people and are looking for reasons to reaffirm you pre existing hate. 
While I agree with that...the hip hop culture plays largely into violence. (and the majority of the hip hop community is black). Just listen to the lyrics in rap songs. You don't hear rednecks in country music talking about shooting people or gangs or violence. They sing about stupid shit like BBQ stains and trucks. 

November 15, 2013 @ 22:25:08 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
Look, another case where a racist person lives up to his stereotype.  Areas with poverty have higher crime rates all over the world. It has a lot less to do with race and more to do with socioeconomics.   Sounds like you already don't like black people and are looking for reasons to reaffirm you pre existing hate. 
While I agree with that...the hip hop culture plays largely into violence. (and the majority of the hip hop community is black). Just listen to the lyrics in rap songs. You don't hear rednecks in country music talking about shooting people or gangs or violence. They sing about stupid shit like BBQ stains and trucks. 
johhny rebel huh ? cac
November 15, 2013 @ 22:27:34 PM
Post: 3577
Join Date: Jan 2010
Location: cold north
You can also hear screamo music about slicing your own wrists after murdering your parents, or heavy metal about sacrificing young children. The majority of those communities are white.
= We white people sacrifice children to satan and slice our own wrists... SMH Jacob.

Never really realized how racially focused America was before signing up to HB. It's insane how integrated that whole way of thinking is, like i would never see a video of someone doing stupid shit and think "black people" but here it's like the first thing you guys will comment on.
November 15, 2013 @ 22:30:20 PM
Post: 433
Join Date: Sep 2013
Never really realized how racially focused America was before signing up to HB.
cosign
November 15, 2013 @ 22:31:45 PM
Post: 433
Join Date: Sep 2013
You can also hear screamo music about slicing your own wrists after murdering your parents, or heavy metal about sacrificing young children. The majority of those communities are white.
= We white people sacrifice children to satan and slice our own wrists... SMH Jacob.

Never really realized how racially focused America was before signing up to HB. It's insane how integrated that whole way of thinking is, like i would never see a video of someone doing stupid shit and think "black people" but here it's like the first thing you guys will comment on.
but Jacod made a point; hip hop plays a large part.

Lets back in the future, before the 80s. Black people were not the same. not at all.
November 15, 2013 @ 22:37:58 PM
Post: 518
Join Date: Feb 2013
lol look at nyc's crime stats from the past 5 years. blacks committed over 50% of all the crimes each year. racist? fuck out of here. it's fact.
November 15, 2013 @ 22:41:22 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
look at the stats of raping little babys white committed 90% of the rape
November 15, 2013 @ 22:47:13 PM
Post: 355
Join Date: Jul 2012
Location: L.A.
Never really realized how racially focused America was before signing up to HB.
cosign
Where do you guys live? Hell its transparent on just about every media source.
November 15, 2013 @ 23:11:44 PM
Post: 543
Join Date: Jan 2010
Location: Windy City
lol look at nyc's crime stats from the past 5 years. blacks committed over 50% of all the crimes each year. racist? fuck out of here. it's fact.
This. 
November 15, 2013 @ 23:23:38 PM
Post: 527
Join Date: Nov 2011
Yall dont realize this originated from a game in England called "happy slapping", stop tryna turn this into a racial issue. 

Websites at your price aodevelopment.co HMU

November 15, 2013 @ 23:30:35 PM
Post: 1924
Join Date: Mar 2011
Look, another case where Black people live up to their stereotype. It's all fun and games, until the person they try to 'play' knockout with duck their sucker punch and decided to play "SHOOT OUT" instead. People like this needs to be thrown out of our Society. 
Look, another case where a racist person lives up to his stereotype.  Areas with poverty have higher crime rates all over the world. It has a lot less to do with race and more to do with socioeconomics.   Sounds like you already don't like black people and are looking for reasons to reaffirm you pre existing hate. 
While I agree with that...the hip hop culture plays largely into violence. (and the majority of the hip hop community is black). Just listen to the lyrics in rap songs. You don't hear rednecks in country music talking about shooting people or gangs or violence. They sing about stupid shit like BBQ stains and trucks. 
you are an idiot 

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

November 15, 2013 @ 23:38:05 PM
Post: 433
Join Date: Sep 2013
Never really realized how racially focused America was before signing up to HB.
cosign
Where do you guys live? Hell its transparent on just about every media source.
me france and him denmark.

In France we dont fuck with communautarism at all. We are all french.

Might be the same in Denmark , but i'll let the dude talk for himself
November 16, 2013 @ 00:40:00 AM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
france fell off in the last 2 centuries though tbh

america been number 1

taste the glamour

November 16, 2013 @ 02:58:22 AM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
You can also hear screamo music about slicing your own wrists after murdering your parents, or heavy metal about sacrificing young children. 
Yeah, not at all dude. Emo/screamo is mostly about failed relationships, friendships, community. Heavy metal is all song & dance, and there isn't an actual following of the lifestyle; it's just music.

November 16, 2013 @ 03:04:03 AM
Post: 527
Join Date: Nov 2011
Originally posted by Inactive User
sucker punchLook, another case where a racist person lives up to his stereotype.  Areas with poverty have higher crime rates all over the world. It has a lot less to do with race and more to do with socioeconomics.   Sounds like you already don't like black people and are looking for reasons to reaffirm you pre existing hate. 
While I agree with that...the hip hop culture plays largely into violence. (and the majority of the hip hop community is black). Just listen to the lyrics in rap songs. You don't hear rednecks in country music talking about shooting people or gangs or violence. They sing about stupid shit like BBQ stains and trucks. 
you are an idiot 
The majority of the hip-hop community isnt black

Websites at your price aodevelopment.co HMU

November 16, 2013 @ 03:05:49 AM
Post: 1704
Join Date: Apr 2012
Location: Peoria, IL
"The game knock out is like when people boilin like uhhh they try to see where they hands cos at and whoever come walking down the block or somethin they just knock 'em out."

Still have no idea what the first part of what he's saying means. Also, another example of a black person not using the s at the end of a word. Comes walking down the street, should be COMES walking down the street. But he neglected to use the "s" at the end. 

November 16, 2013 @ 03:42:38 AM
Post: 1665
Join Date: Dec 2012
Location: Chiraq
"The game knock out is like when people boilin like uhhh they try to see where they hands cos at and whoever come walking down the block or somethin they just knock 'em out."

Still have no idea what the first part of what he's saying means. Also, another example of a black person not using the s at the end of a word. Comes walking down the street, should be COMES walking down the street. But he neglected to use the "s" at the end. 
got damn jacob you are racist

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

November 16, 2013 @ 08:08:08 AM
Post: 1924
Join Date: Mar 2011
You can also hear screamo music about slicing your own wrists after murdering your parents, or heavy metal about sacrificing young children. 
Yeah, not at all dude. Emo/screamo is mostly about failed relationships, friendships, community. Heavy metal is all song & dance, and there isn't an actual following of the lifestyle; it's just music.
typical. another facist white person who makes blind statements about race but refuse to accept any negatives about his. White people make up the majority of hip hop fans. And there are tons of emo/screamo music about slicing wrist, mudering parents, and raping lil kids. If rap is the reason why black people do crimes. Then rock music must also be the reason whites do crime too.   

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

November 16, 2013 @ 09:02:57 AM
Post: 898
Join Date: Jul 2010
Unless you are a white person that knows nothing about the inner city, you should know that this is some dumb shit that kids make up. Just like how white kids think of ways to borderline choke themselves out to catch a high, these kids think of ways to fuck with people on the street. The difference is black kids aren't dumb enough to follow a fad that will kill them. Lol hip hop..
Please login first to reply.
x