June 05, 2007 @ 19:29:25 PM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
yo, i know alot of people have seen the spiderman movies and the fantastic four and ghost rider and etc. but i want to know does anyone collect comics

post your collection

my collection:
luke cage
black thunder
spiderman
thor
avengers
hulk
fantastic four
iron man
June 05, 2007 @ 19:30:18 PM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
i have quite a few.

mostly graphic novels of either batman or venom/carnage.
June 05, 2007 @ 19:35:06 PM
Post: 6779
Join Date: Jan 2007
Batman's my favorite superhero, so I have a couple comics on him. I have yet to get the graphic novels.

Otherwise, I collect mostly DC comics. I have the entire Civil War collection, Casualties of War, Moonknight, and Outsiders.
June 05, 2007 @ 19:41:22 PM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
i always thought batman comics were vintage and had that first superhero thing so i never liked it but he had some ill villains
June 05, 2007 @ 19:50:38 PM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
i've had the 300 comics on backorder for a long while now.

can't wait to get them.
June 05, 2007 @ 20:25:59 PM
Post: 378
Join Date: Mar 2007
Location: Toronto
i have spawn issues like 1-130

i stopped buying them like 3 years ago, so im kinda of behind =/
June 05, 2007 @ 20:43:02 PM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
spawn was the shit always just had some lame villains
June 05, 2007 @ 21:13:26 PM
Post: 291
Join Date: Mar 2007


CEREBUS...
June 05, 2007 @ 22:00:52 PM
Post: 934
Join Date: Mar 2007
anyone seen the previews for IRON MAN, NOW thats gonna be dope,,,,one of the fav comics....Robert Downey Jr. look just like Tony Starks in what i have seen lately, didnt think it was a good choice for Tony Stark at first,,but they made him look like it , so hopefully it be good,, and not corny...
June 05, 2007 @ 22:12:32 PM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
yea shit should be good wish they did war machine thought probably more action
June 05, 2007 @ 23:32:53 PM
Post: 1082
Join Date: Sep 2006
Location: brownsville brooklyn
not a fan of american comcis butt......

can anyone tell me whats going on with the X-men???

last time i checked it was pheonix, nightcrawler, and a bunch of new teenagers, and some gigantic old man would not stop following them around the planet.
June 05, 2007 @ 23:37:36 PM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
i used to buy em when i was younger then when i was 15 i bought a box of like 200 from a crackhead for 15 bucks had everything from the first ghost rider and spawn up to the post superman thing where he had liek 7 posers and all kinds of other shit i gave them to some kids in my hood when i moved though
June 05, 2007 @ 23:38:40 PM
Post: 6779
Join Date: Jan 2007
^ Damn. 15 bucks for 200 comics, vintage, too. That's undeniable.
June 05, 2007 @ 23:54:44 PM
Post: 1082
Join Date: Sep 2006
Location: brownsville brooklyn
my mom used to bring me stacks of comics that she would find tied up ,thrown into the garbage....

ghost riders and x-factors nd shit...

my first comic ever was "Species" cost 10 bucks and me and my cousin bought it because it had curses and sex in it lol.
June 05, 2007 @ 23:55:05 PM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
they were stolen there was someones baby pictures inbetween some of the comics and like old news paper clippings as if the box was in someones basement it was a huge box too and idk how he was riding a bike and carrying that box because it was heavy as shit i was chilling on my steps and was like fuck it ill cop em
June 06, 2007 @ 01:04:59 AM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
they were stolen there was someones baby pictures inbetween some of the comics and like old news paper clippings as if the box was in someones basement it was a huge box too and idk how he was riding a bike and carrying that box because it was heavy as shit i was chilling on my steps and was like fuck it ill cop em


crackheads make shit happen man.
June 06, 2007 @ 01:07:40 AM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
truth! dude had 2 black eyes too seems times was rough for him lol
June 06, 2007 @ 01:10:52 AM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
gotta cop that fix.

anyway, on topic..

my grandpop has the first spiderman comic ever.

i envy it. and i called it for keeps after he dies.
June 06, 2007 @ 10:17:01 AM
Post: 1636
Join Date: Mar 2006
Location: NJ
sucks that the movies probably added a few G's to the cost of the original comics... i used to get packs of comics from a store near me for a good price, mostly marvel (xmen especially)... the only notable ones I have are the first appearance of cable (new mutants), first appearance of bishop, and death of gwen stacey story (spidey)
June 06, 2007 @ 10:56:50 AM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
i got the first fantastic four and the first black lighting and the first static shock

not to big but i try and yes crackheads are the ultimate entrapaneurs>smh
June 06, 2007 @ 11:01:09 AM
Post: 668
Join Date: Mar 2007
Location: Pennsylvania
yes crackheads are the ultimate entrapaneurs>smh


thanks for the new sig. haha.
June 06, 2007 @ 11:43:35 AM
Post: 328
Join Date: Jul 2006
I have x-men #1-30. Wolverine #1, Ghost Rider #1, Spider Man #1, Spawn #1, as well as other Image comics like Savage Dragon, Wildcats etc.. Got mostly Marvel comics, no DC stuff. Stopped collecting 10 yrs ago...should have maybe 300 comics stuffed in a box collecting dust. Also got the Marvel trading cards series #1-3.
June 06, 2007 @ 11:45:33 AM
Post: 1233
Join Date: Nov 2006
Location: Columbia , South Carolina
yeah i got the first spawn and some others but kinda fell out of it can anyone reccomend me a great tittle ..

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

June 06, 2007 @ 11:52:38 AM
Post: 649
Join Date: May 2007
Location: Jamaica Queens
Was never a huge collector but had a few good ones back in the day, like the one were Magneto rips out the adamantium or the one were Joker kills Robin (that shit was brutal).
June 06, 2007 @ 11:57:45 AM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
marvel trading cards were hott to me and thanksz for the sigg its true though and for the guy choosin a hot start off comic i would go with the ordinary ones probaly x-men, fantastic four, spiderman, and ironman

one that has a movie will raise the prices later one
June 06, 2007 @ 12:59:55 PM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
I got first edition Luke Cage, but thats about it. And deadpool is amazing.
June 06, 2007 @ 21:58:59 PM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
u serious first luke cage hero for hire i got that #2 #3 and like 7
June 07, 2007 @ 21:23:12 PM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
Yea, im holding on to it till its worth hunreds then sell. It was shipped to me in a box of pictures along with a autographed pic of Cal Ripken Sr.
June 07, 2007 @ 21:55:48 PM
Post: 525
Join Date: Sep 2006
Location: Atlanta
yeah luke cage was my favorite superhero first black dude with his own title >smh
June 07, 2007 @ 22:09:57 PM
Post: 712
Join Date: Apr 2007
Location: Chicago Main'
I have some Naruto,girl got game, initial D, the simpsons and some Conan.
Please login first to reply.
x