Jailbait Son!!!!!! (READ WARNING PG 1)

November 06, 2008 @ 23:30:27 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
Anyone else think its cute when girls have nice petite hands? i love it
November 06, 2008 @ 23:31:49 PM
Post: 151
Join Date: Nov 2008
Originally posted by Inactive User
Anyone else think its cute when girls have nice petite hands? i love it


Without hands, the hand job would cease to exist.
November 06, 2008 @ 23:33:22 PM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
and with small hands, she can't handle my hammer of dawn
November 06, 2008 @ 23:34:56 PM
Post: 151
Join Date: Nov 2008
Originally posted by Inactive User
and with small hands, she can't handle my hammer of dawn


Men have big hands, you're probably gay.
November 06, 2008 @ 23:36:10 PM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
Originally posted by Inactive User
Anyone else think its cute when girls have nice petite hands? i love it


small hands with french tip manicures FTW

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 06, 2008 @ 23:43:25 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
small hands with french tip manicures FTW
hell yea. I also like when they have like crazy colored nails. like neon orange haha
November 06, 2008 @ 23:51:24 PM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
you lost me there son, that shit is too over the top for me i dont want any day glow colors stroking the meat son
November 06, 2008 @ 23:53:37 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
lol too wild? hahaha i saw one girl with neon orange so i just decided to say that lol. But no shes no longer attractive to me since she wears camo hoodies and said shes gonna move to ireland since obama is president
November 07, 2008 @ 01:25:47 AM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
more facebook browsing, this girl turned out pretty hot compared to how she looked in middle school haha







November 07, 2008 @ 10:53:01 AM
Post: 952
Join Date: Jun 2007
Location: SE London (UK)
Originally posted by Inactive User
Anyone else think its cute when girls have nice petite hands? i love it


make your dick look bigger
November 07, 2008 @ 15:17:42 PM
Post: 181
Join Date: Aug 2008
make your dick look bigger


lol hahaha
November 07, 2008 @ 16:54:21 PM
Post: 1136
Join Date: Aug 2006
Location: mA$$
I don't like those tiny hands, remind me of babies.
November 07, 2008 @ 16:58:24 PM
Drewbacca
Forum Moderator
Post: 9030
Join Date: Oct 2007
Location: 707/562/852
^thats the best part

Forum Administrator • @DREWKKAKE

November 08, 2008 @ 04:03:19 AM
Post: 2562
Join Date: Nov 2006
Location: San Diego
Pretty much all girls have small hands, unless shes a huge bitch plus it wouldn't feel right if you were holding hands & her Bear paw was bigger than yours.
November 08, 2008 @ 07:57:56 AM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
I don't like those tiny hands, remind me of babies.


whats wrong with babies?!?!??)
November 08, 2008 @ 08:53:43 AM
Post: 5853
Join Date: Jun 2006
something about her face is not on point to me


id hit her like an infidel

She is just too corny and white. And i think her nose might be a little jewish


no


this girl is from Toronto. from my town. I dunno if that ass shot is her. I can't remember her name though. I seen her before.


brb guizes
November 09, 2008 @ 00:13:50 AM
Post: 224
Join Date: Jan 2007
Location: bay area





LV LEGS

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 09, 2008 @ 17:26:20 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl


I usually dont go for asians but you cant deny these legs
November 09, 2008 @ 17:30:58 PM
Post: 1418
Join Date: Nov 2006





i get tired of these kinda girls there always the ones gettin at me >smh>smh
November 09, 2008 @ 17:38:43 PM
Post: 5853
Join Date: Jun 2006
young scenesters ftw
November 09, 2008 @ 17:48:04 PM
Post: 1418
Join Date: Nov 2006
November 09, 2008 @ 17:50:38 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
^i was waiting for a real ***** to slap her in her head

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 09, 2008 @ 17:54:40 PM
Post: 1418
Join Date: Nov 2006
lol flat.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 10, 2008 @ 00:18:06 AM
Post: 1525
Join Date: May 2008
holay nice bewbies
November 10, 2008 @ 00:23:30 AM
Post: 8230
Join Date: Apr 2006
Location: Brooklyn New York City Where They Paint Murals Of Biggie
see she defines jailbait, i would totally bone if i didnt know she was still in highschool and she probably wouldnt say anything. This has happened to me before damn i was fooled but it was awesome.
November 10, 2008 @ 00:32:59 AM
Post: 6779
Join Date: Jan 2007


Judging from her other video, she cannot kiss.

Just saying.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x