The Official Asian Females Thread

July 19, 2012 @ 10:48:16 AM
Post: 674
Join Date: Mar 2012
Location: SF
Originally posted by Inactive User

info?
July 19, 2012 @ 11:48:55 AM
Post: 340
Join Date: May 2011


Link to anonib? can't find tongueface
July 19, 2012 @ 12:07:46 PM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga


your favorite girl selling her photoset.. http://www.mygirlfund.com/lovelovetenshi

Now whos gonna be a G and buy it and share it with us? blushing


Someone has to take one for the team
July 19, 2012 @ 14:18:27 PM
Post: 313
Join Date: Jan 2012
Location: GOTH$IDE ATLVNTA
(ASIAN GIRLS TRIBUTE)
http://www.youtube.com/watch?v=dLt2Gxl5SeY&feature=g-upl

fuck the internet

July 19, 2012 @ 17:32:09 PM
Post: 2769
Join Date: Apr 2007
July 19, 2012 @ 17:46:02 PM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
^ lolwat??? What's the backstory on that one?
July 19, 2012 @ 22:07:37 PM
Post: 138
Join Date: May 2010




lawd

gimmie info now
July 20, 2012 @ 03:33:49 AM
Post: 908
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
July 20, 2012 @ 03:42:32 AM
Post: 3747
Join Date: Jun 2012










July 20, 2012 @ 03:44:20 AM
Post: 3747
Join Date: Jun 2012








July 20, 2012 @ 03:46:13 AM
Post: 3747
Join Date: Jun 2012


July 20, 2012 @ 12:11:05 PM
Post: 558
Join Date: Jun 2011
how did you find these?


read the url... from some dude's photography flickr.
(http://www.flickr.com/photos/justinvitug/) ... n why the fuck is everyone getting w/ that n2o balloon shit..like weed's so hard to come by..



LOL.. is that the inside of a year book?
-
-
-






http://oneitduhh.tumblr.com/tagged/oneitduhh


-
-
-






leianna kai
July 20, 2012 @ 13:23:51 PM
Post: 558
Join Date: Jun 2011
nsfw
nsfw
July 20, 2012 @ 17:16:39 PM
Post: 1630
Join Date: Jan 2007


damn
July 20, 2012 @ 17:24:39 PM
Post: 467
Join Date: Jun 2011
.....
July 20, 2012 @ 17:28:15 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Damn right, info?

.

July 20, 2012 @ 18:20:14 PM
Post: 184
Join Date: Jan 2012
Location: US
smokeyface
July 20, 2012 @ 18:48:52 PM
Post: 2126
Join Date: Apr 2008
thats a perfect body for a wife right there. she got the assets without looking like a slut
July 20, 2012 @ 20:33:55 PM
Post: 102
Join Date: Dec 2010
jada cheng smokeyfacesmokeyfacesmokeyface type of chick i would wife blushing

nsfw
nsfw
nsfw
nsfw
nsfw
July 21, 2012 @ 00:24:30 AM
Post: 1
Join Date: Jul 2012


damn


i'm pretty sure this is her

July 21, 2012 @ 03:20:11 AM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
^^^^insert birdman gifsmokeyface
July 21, 2012 @ 04:56:31 AM
Post: 1944
Join Date: Jan 2011
Location: nyc
anyone have info on?:


ig quinnandres

July 21, 2012 @ 06:29:21 AM
Post: 1376
Join Date: Feb 2010
jada cheng smokeyfacesmokeyfacesmokeyface type of chick i would wife blushing


her face is so ugly tho..,smh
July 21, 2012 @ 07:37:03 AM
Post: 2769
Join Date: Apr 2007
jada cheng smokeyfacesmokeyfacesmokeyface type of chick i would wife blushing


her face is so ugly tho..,smh


her face 100000000x better then asa akira blushing
July 21, 2012 @ 14:18:54 PM
Post: 9
Join Date: Feb 2012
Location: US
haven't posted in a while!

July 21, 2012 @ 17:10:05 PM
Post: 120
Join Date: Apr 2012
Location: .........
why do I never see any of them in real life, what is wrong with my area....
Nigga im in Hk right now and I dont seem like this

I mean a couple in the clubs....but nothing like these...

thatgspot.bigcartel.com - FS MEDIUM SUPREME/NHBD Looking for w)tap 003 white vans size 8.

July 22, 2012 @ 03:42:39 AM
Post: 908
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
she's selling nudes and a masturbation set
http://mygirlfund.com/lovelovetenshi
July 22, 2012 @ 03:51:37 AM
Post: 4218
Join Date: Aug 2007
Location: somewhere, over the rainbow
any minute that'll hit annon sites and it'll be free
July 22, 2012 @ 04:03:37 AM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
she's selling nudes and a masturbation set
http://mygirlfund.com/lovelovetenshi

damn i see she giving out water for the demand for the thirst of these niggas


:)

July 22, 2012 @ 04:42:00 AM
Post: 3747
Join Date: Jun 2012


blinkyeyes
Please login first to reply.
x