WDYWT: 2009 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

March 31, 2009 @ 21:00:08 PM
Post: 715
Join Date: Sep 2007
Location: Vancouver, BC
homegrowns are so dope CBoom
March 31, 2009 @ 21:02:35 PM
Post: 1466
Join Date: Apr 2007
Location: Pittsburg, CA
what does that mean?


its the model of jeans...by Uniqlo
March 31, 2009 @ 21:02:54 PM
Post: 463
Join Date: Mar 2008
Location: New Zealand/MN
what does that mean?


Model of uniqlo pants.
March 31, 2009 @ 21:03:13 PM
Post: 1975
Join Date: Apr 2008
very nice lefty cboom propel

yesterday


www.nagoyayom.com

March 31, 2009 @ 21:07:09 PM
Post: 767
Join Date: Dec 2007
Originally posted by Inactive User
lol proof of the impact of camera angles and picture quality


preeeeach
March 31, 2009 @ 21:09:15 PM
Post: 460
Join Date: Jul 2008
cboom, koor, ryan, lefty, boog, lesley's tits smokeyface

Boog - aside from the comments about the jacket, make that tie just a bit longer and its money

i don't have a wdywt, but i got a pic of my baby instead:

March 31, 2009 @ 21:14:11 PM
Post: 28
Join Date: Jun 2008
Location: Brampton, ON
Went to eat this



lol gotta love ALL STARS!
March 31, 2009 @ 21:29:24 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA
March 31, 2009 @ 21:29:54 PM
Post: 334
Join Date: Jan 2009




forgot to do that earlier
March 31, 2009 @ 21:30:55 PM
Post: 334
Join Date: Jan 2009
Originally posted by Inactive User


March 31, 2009 @ 21:32:17 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA


|0 that was weak, even for you
March 31, 2009 @ 21:33:24 PM
Post: 1912
Join Date: Jan 2008
Location: Chicago, IL
goat, i lol'd irl and threw up.
March 31, 2009 @ 21:35:27 PM
Post: 460
Join Date: Jul 2008
real talk witless

your fit looks a lot better sans purple hoody, wack shoes, face, and hair
March 31, 2009 @ 21:37:05 PM
Post: 2372
Join Date: Apr 2007
Location: Australia
kboog turn down your collar and your good to go
March 31, 2009 @ 21:37:16 PM
Post: 320
Join Date: Aug 2008
Location: Chicago


^ not my post, took it from quote cuz i couldnt find OG

you make red jawns look normal, man. very good job. are those t000s?
March 31, 2009 @ 21:37:38 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA
Originally posted by Inactive User
real talk witless

your fit looks a lot better sans purple hoody, wack shoes, face, and hair


lol, I would consider that if I cared what you thought. But I don't. So...keep it moving?
March 31, 2009 @ 21:38:52 PM
Post: 460
Join Date: Jul 2008
you cared enough to quote it, Urkle.
March 31, 2009 @ 21:40:06 PM
Post: 80
Join Date: Mar 2009
lalalalalal 10 char,............
March 31, 2009 @ 21:40:10 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA
Yeah, I cared enough to quote it, not enough to like...respect your opinion, old guy
March 31, 2009 @ 21:41:59 PM
Post: 1321
Join Date: Nov 2008
yo Dawg THat's FAPE BAPEE
March 31, 2009 @ 21:42:21 PM
Post: 460
Join Date: Jul 2008
You don't gotta respect it, but you damn well gotta take it.
March 31, 2009 @ 21:42:50 PM
Post: 460
Join Date: Jul 2008
Rizal
if i wanted your lip, i would jiggle my zipper.
March 31, 2009 @ 21:43:18 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA
^ u should stop replyin back and make it seems like this is msn. or just dont reply at all that will make him understand you dont care


true, true, word is bond. Fuck it, not wasting time arguing with senior citizens over the internet. Say your worst man, I'm over it.
March 31, 2009 @ 21:45:11 PM
Post: 274
Join Date: Dec 2008
Location: Madrid
how'd u get the OF supreme, not trying to hate but thats a supreme osaka exclusive or whatever. mad rare unless u live in osaka, or paid mad rape on ebay

nice fit though, welcome to hb


maybe you arn't trying to hate... in the end it just sounds like you want my tshirt but couldnt find it for a decent price. blushing
I paid a whole lot less than you think. its good to have friends in the right places.

or reasonably priced off YJP

its not that hard to get hold off


it is possible. but i got it locally.


WHAT?!?! WHO THE FUCK IS FUCKEMTWO... i know i aint been here that long, but people already copying my username?
March 31, 2009 @ 21:48:16 PM
Post: 460
Join Date: Jul 2008
who's arguing?
man, you need to check yourself sometimes kid. i complimented your fit and you went on your whole "fuck your opinion" bitchassness.
and clearly your word ain't bond cause you seem to comment every time.
March 31, 2009 @ 21:52:34 PM
Post: 1321
Join Date: Nov 2008
lol wdywt chat brings the luls
March 31, 2009 @ 21:56:34 PM
Post: 334
Join Date: Jan 2009
my first post
>smh
me in black



March 31, 2009 @ 22:02:22 PM
Post: 3493
Join Date: Sep 2007
lol that aint you...
March 31, 2009 @ 22:02:41 PM
Post: 811
Join Date: Feb 2009
Location: Chi
Really gay if you aren't trollin, wack fit regardless.
March 31, 2009 @ 22:05:01 PM
Post: 274
Join Date: Dec 2008
Location: Madrid
nah thats him after he was wearing the worst outfit ever
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x