April 15, 2009 @ 18:29:12 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
nah I don't


oh aight. we should just get a meetup at major one day this summer.
April 15, 2009 @ 18:56:27 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
My brother and I want to do a meetup with whoever!
April 15, 2009 @ 19:18:19 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
My brother and I want to do a meetup with whoever!


haha, yeah, we really do need to. but i probably can't get to dc till' summer. dc is probably going to be the best place to meet.
April 16, 2009 @ 13:34:14 PM
Post: 330
Join Date: Jun 2007
Location: VA!
I'm down for Georgetown.
April 16, 2009 @ 17:59:22 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
I'm down for Georgetown.


lol, what is in georgetown? nothing.
April 19, 2009 @ 18:38:43 PM
Post: 182
Join Date: Oct 2008
Location: VA
anyone out in glen allen? lol basically right next to richmond
April 19, 2009 @ 18:39:23 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
Shopping pretty much. I'd want to do it in the summer. It will be hot as hell though. I was hoping to smoke alittle and chill! But I'm down for whatever.

*To deep
April 19, 2009 @ 19:13:10 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
Shopping pretty much. I'd want to do it in the summer. It will be hot as hell though. I was hoping to smoke alittle and chill! But I'm down for whatever.

*To deep


haha, there's shopping in georgetown? weird.
yeah, it's gonna be hot as shit this summer. but whatever.
i'm down for chillin and shit as well. smokeyface
April 21, 2009 @ 10:19:48 AM
Post: 22
Join Date: Apr 2009
Location: 703 VA
haha, there's shopping in georgetown? weird.
yeah, it's gonna be hot as shit this summer. but whatever.
i'm down for chillin and shit as well. smokeyface


yeah up and down M street and Wisconsin Ave

its mainly stores like
urban outfitters
american apperal
american eagle

and shit like that
April 21, 2009 @ 12:57:37 PM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
anyone out in glen allen? lol basically right next to richmond


Im in Glen Allen right now,ima a senior at Hermitage.
April 21, 2009 @ 14:41:55 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
Hm, I think I'm closer to dc and dc also has urban outfitters, h&m, aa and zara and shit all in the same area by "china town"
April 21, 2009 @ 18:38:34 PM
Post: 182
Join Date: Oct 2008
Location: VA
Im in Glen Allen right now,ima a senior at Hermitage.


werdd? ima sophomore at tucker lol
April 21, 2009 @ 18:48:29 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
yeah up and down M street and Wisconsin Ave

its mainly stores like
urban outfitters
american apperal
american eagle

and shit like that


i'm sorry, but all of those stores are garbage for guys...
i'd rather hit up dc with danny. smokeyface
April 21, 2009 @ 19:52:53 PM
Post: 125
Join Date: Mar 2009
Location: 412
lol, what is in georgetown? nothing.


that's weird, you have majordc in ur sig... and major is in georgetown...
April 21, 2009 @ 20:14:50 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
that's weird, you have majordc in ur sig... and major is in georgetown...


haha, i know.
has anyone seen those ACG water shoes Major got in. so classy.
April 21, 2009 @ 20:42:22 PM
Post: 125
Join Date: Mar 2009
Location: 412
haha, i know.
has anyone seen those ACG water shoes Major got in. so classy.


haha yea, for them bamas who are embarrassed of their crusty ass feet
April 21, 2009 @ 20:45:46 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
haha yea, for them bamas who are embarrassed of their crusty ass feet


hahaha. i'm gonna cop them.

not
April 22, 2009 @ 12:25:42 PM
Post: 121
Join Date: Dec 2008
Location: Murralannd
murralannnd stand up!smokeyface
April 22, 2009 @ 13:03:22 PM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
werdd? ima sophomore at tucker lol


Tucker is garbage,the only thing you guys have is sexy girls,mainly Alexis,Gabby,Brittany,and Amanda
April 22, 2009 @ 13:27:55 PM
Post: 182
Join Date: Oct 2008
Location: VA
Tucker is garbage,the only thing you guys have is sexy girls,mainly Alexis,Gabby,Brittany,and Amanda


lol is da gabby u tlkn bout spanish? and are u white or black?
April 22, 2009 @ 14:42:26 PM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
lol is da gabby u tlkn bout spanish? and are u white or black?


Yea shes a senior and shes like hawaiian and spanish,im black
April 22, 2009 @ 16:01:56 PM
Post: 1526
Join Date: Nov 2007
Location: Virginia
It's Danni deep!
But yes, lets plan a small day shall we?
April 22, 2009 @ 16:29:59 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
OK dude quit pulling everyone's leg with the Georgetown nonsense HAHA


haha, smokeyface
April 22, 2009 @ 16:30:25 PM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
It's Danni deep!
But yes, lets plan a small day shall we?


haha. dannnniiii!!!! yes, we shall.
April 22, 2009 @ 20:18:21 PM
Post: 182
Join Date: Oct 2008
Location: VA
Yea shes a senior and shes like hawaiian and spanish,im black


ay is your name josh?
April 22, 2009 @ 20:54:02 PM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
ay is your name josh?


no my names Marcus,if you see her tell her Marcus from like the 8th grade said whats goood?haha
April 22, 2009 @ 22:00:28 PM
Post: 255
Join Date: Aug 2008
Ya'll nigs meeting up? I'm from NYC but I go to school in D.C. right in foggy bottom, I only got like 3 weeks left before I go home. So, yeah that's all, let me know what's up.
April 23, 2009 @ 07:57:19 AM
Post: 182
Join Date: Oct 2008
Location: VA
no my names Marcus,if you see her tell her Marcus from like the 8th grade said whats goood?haha


o i dont think im thinkin bout the same girl you talkin bout. but im new here so i basically dont kno anybody. im goin with this girl mimi tho u kno her? cuz it seems like evrybody knows her lol
April 23, 2009 @ 09:38:04 AM
Post: 649
Join Date: Oct 2007
Location: Richmond Virginia
Ya'll nigs meeting up? I'm from NYC but I go to school in D.C. right in foggy bottom, I only got like 3 weeks left before I go home. So, yeah that's all, let me know what's up.


i'm not going back to DC till' Summer probably, but Danielle goes to DC more than me. I'm goin' to NY August 12 though. So i'll hit you up then, I'll probably tell the people in the NY thread when it gets closer to that time. But yeah, Dc not till' Summer. Sorry broseph.
April 24, 2009 @ 07:58:24 AM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
o i dont think im thinkin bout the same girl you talkin bout. but im new here so i basically dont kno anybody. im goin with this girl mimi tho u kno her? cuz it seems like evrybody knows her lol

Naw never heard of her,do you know this chick named Alexis
Please login first to reply.
x